Anonym bruker Skrevet 29. juni 2011 #1 Del Skrevet 29. juni 2011 Har sett en der som kun kostet 2000 kroner og som jeg tror hadde blitt fin i stuen min, men dersom det bare er dritt så orker jeg ikke kjøpe det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2011 #2 Del Skrevet 29. juni 2011 Finnes da andre butikker enn jysk! Om jeg skal a møbler tenker jeg ikke engang på jysk som et alternativ. Send link, så kan jeg anbefale deg en tilsvarende. Har sett på alt som finnes av sjekker bortsett fra de som er på jysk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2011 #3 Del Skrevet 29. juni 2011 Det meste av møbler fra Jysk er jo bare drit.. Ville heller satset på IKEA hvis det er nye billigmøbler du vil ha. Men personlig ville jeg heller gått på en bruktbutikk og sett etter om de hadde en sjenk der. Det fører ofte til billigere løsninger, bedre kvalitet, og du får noe som ikke "alle" andre har.. Et malingsstrøk kan også gjerne gjøre den store forskjellen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2011 #4 Del Skrevet 29. juni 2011 Nei, det er absolutt ikke dritt! Vi har både skjenk, tv-benk og ett skap fra jysk og det er like bra som hvilken som helst møbelforretning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2011 #5 Del Skrevet 29. juni 2011 jeg har alr fra jysk i stua, tv-benk, 2 seksjoner, sofa, spisebord og stoler. jeg har aldri hatt noen problemer med disses varer. har bare gode erfaringer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2011 #6 Del Skrevet 29. juni 2011 Jeg har oklahoma-skjenken fra Jysk, hvis det er den du tenker på? Synest den er fin og enkel. Kvaliteten er helt grei, skuffene er kanskje litt "trege", går ikke igjen av seg selv ved å bare gi dem et puff. Hvis den står utstillt, er det jo bare å se på den og åpne/lukke dører og skuffer. Du merker fort om dette er noe du synest er dårlig kvalitet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2011 #7 Del Skrevet 29. juni 2011 Er tidligere ansatt der, og kvaliteten er god på flere av møblene der. Men noen av disse møblene har crappy kvalitet, og det er somregel lavpris produktene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå