Gå til innhold

Bør jeg høre om det er ok med barnehagen, eller kan jeg overraske med is på jenta mi sin siste dag før ferien?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Høres kjempe koselig ut:-)

(og du vet vel hvordan reglene er i barnehagen og om de er snti-sukker-fanatikere)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror kanskje jeg ville hørt med bhg. For kan jo hende de synes det blir litt mye om alle skal ha med seg is til hele bhg fordi det er deres siste dag....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om alle gjør det kan det gå i mot mange foreldre sin sukker filosofi. Blir raskt mye is da.

Drakten kan ulike barn ha intoleranser og ikke kunne spise is, og da må barnehagen ha noe annet til de, for de kan ikke opplyse deg om hvilke barn som er på spesielle dietter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde hørt med barnehagen. Er ikke alle som syns den type overraskelse er positiv.

I våre barns barnehage får de så ofte kaker og is at de knapt hadde reagert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er like greit å høre med de om det er i orden. Kan jo være flere tenker på det samme, eller at noen kanskje ikke får spise is. Da er det jo greit om det blir skaffet noe alternativ til den /de også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I vår bhg. har de sendt med et skriv der de ønsker at foreldrene ikke skal ta med is. Det blir fort mye is. De oppfordrer heller til et fruktfat el. lignende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig synes jeg det høres veldig koselig ut.

Men i min sønns barnehage er det enkelte foreldre som er fullstendig fanatisk når det gjelder sukker.

Da mener jeg nazi!

De er imot prim og brunost, og Gud forby syltetøy på skiva;)

Hadde nok aldri turt å ta med is uten å klarere med personalet først. Selv om de sannsynligvis hadde syntes det var greit:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig spør du personalet! :) Jeg har spurt om å kunne ta med rundstykker, sånn at de kan ha ferske rundstykker i stedet for brød til lunch siste dag til min jente. Det var de veldig glade for

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt man kan lure på da:)) Du er vel i kontakt med bhg hver dag, så da spør du selvsagt om det er ok.

Det er jo lov å tenke selv også, vet du:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...