Anonym bruker Skrevet 29. juni 2011 #1 Del Skrevet 29. juni 2011 Er jo riv ruskende gal??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2011 #2 Del Skrevet 29. juni 2011 Ka har skjedd? Skrudd på no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2011 #3 Del Skrevet 29. juni 2011 Herregud..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2011 #4 Del Skrevet 29. juni 2011 Jeg så episoden i går også.. Jeg er glad den dama ikke er moren min! Snakk om egoistisk, gal dame. Alt skal handle om henne, og hun synes ikke synd på barna sine engang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2011 #5 Del Skrevet 29. juni 2011 Så også på det i går og dama er spik spenna gær`n! Hun så at samboeren lå i senga oppå datteren, men gjorde ingenting fordi han var besatt av Satan. Sjukt!! Fullstendig galskap og jeg er sååååå glad hun ikke er min mor! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2011 #6 Del Skrevet 29. juni 2011 Ja jeg også såg på programmet igår og ble sjokket over all den fornektelsen som bur i den dama. Jeg trur hun har begrensete evner helt enkelt. Helt utrulig at ihvertfall den ene datteren virket så innsiktsfull og smart. Med tanke på hva dem opplevd og med en oppvekst med en mor som helt og holdent offret dem for egen egoisme. hi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2011 #7 Del Skrevet 29. juni 2011 Ble også veldig imponert over de den ene datteren. Hun var så rolig, saklig og virket på reflektert. Men jeg skjønner godt at den andre datteren ikke klarte å holde hodet kaldt med alt rælet som strømmet ut av munnen til mora. Stakkars jenter! 11:41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå