A_K Skrevet 29. juni 2011 #1 Skrevet 29. juni 2011 Hei! Noen som har kjennskap til et bra sted for babysvømming i Oslo? Og når anbefaler dere å starte opp( hvilken alder?)
A_K Skrevet 29. juni 2011 Forfatter #3 Skrevet 29. juni 2011 Dytt dytt:) ingen som har testet ut baby svømming i Oslo?
MissVaiper Skrevet 30. juni 2011 #4 Skrevet 30. juni 2011 Her går vi på babysvømming på idrettshøyskolen hos Malfridur. Er veldig fornøyd med opplegget der. Vi startet da jenta var 4 mnd gammel. Man kan fint begynne tidligere og senere. Men kan være en fordel å begynne før ungen har blitt 6 mnd da lukkemekanismen enda er veldig sterk, men det er aldri for sent å begynne. Jenta mi koser seg maks på babysvømming.
Tidsbadekaret Skrevet 30. juni 2011 #5 Skrevet 30. juni 2011 Jeg synes det har vært ok å starte når barnet er rundt 4mnd. De er liksom litt mer med da enn når de er veldig små. Lukkerefleksen forsvinner vel rundt 6mnd alder, men det går fint an å starte etter det likevel. De lærer seg å lukke igjen ved dykk så lenge de er forberedt.
to til tre Skrevet 1. juli 2011 #6 Skrevet 1. juli 2011 Vi skal begynne oppe på hovseter i august. Babyswim heter firmaet. Har hørt mye bra om dem, og bassenget skal være kjempefint. Ser slik ut på bldene på hjemmesiden deres også Lillegutt blir 6mnd før vi få begynt, men det er fordi deter sommerferie over alt. skulle gjerne begynt nå når han blir 4 mnd.
*smula* Skrevet 1. juli 2011 #7 Skrevet 1. juli 2011 Vi var på Majorstua skole på ettermiddagskurs. Olimswim. Veldig fornøyd. Synes spesialt det var bra med parkering i skolegården og godt tilrettelagt i garderoben.
Alt-er-mulig Skrevet 1. juli 2011 #8 Skrevet 1. juli 2011 Hei Jeg kan sterkt anbefale Babyswim på Hovseter som nevnt over her. Har gått der snart et helt år (4 kurs) og er kjempefornøyd!!! Vi skal fortsette til høsten også. Vel koster det mer enn andre steder, men for oss har det vært verdt hver eneste krone. Lite privat sted, utrolig delikat og perfekt tilrettelagt. Fine garderober, stellematter, 2 dusjorom med kabinett og grind til barna. Sofahjørne med 4 store sofaer for mat og amming, barnestoler og alt man trenger av kokt vann, micro m.m. De selger også frukt, drikke til en billig penge:-) Vi begynte ved 3,5 mnd og det var helt supert. Jeg villle gjerne starte på første kurset, men er glad jeg ble anbefalt å vente. De minste på vårt kurs var helt utslitt, gråt og utilpass:-) men, barn er jo også forskjellige... Det finnes andre billigere alternativer også som sikkert er helt strålende, men det har jeg ikke kjenskap til. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå