Gå til innhold

jeg skal fly imorgen uten barna og kvir meg sånn! Klarer ikke glede meg over turen

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har tanker om at jeg ser ungene mine for siste gang nå og ser for meg feil i motoren,lynnedslag mye dumt.Men klarer ikke å rasjonalisere det nok til å slappe av. Vurdere å ta en sterk shot før flyet går men er redd det bare forsterker paranoiaen. Pleier å gå fint når jeg sitter på flyet men dagen før er pyton =(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

prøv å ta deg selv for deg og si: nå kan jeg velge la panikken ta overhånd, eller ignorere den for den eksisterer ikke. Jeg gjorde det når jeg gikk gravid og kjente panikken for fødsel komme snikende...jeg bare nekta rett og slett panikken å bestemme over meg...var ikke like alltid bestandig men funket greit

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet akkurat hvordan du har det! Jeg starter et par dager før og skrur meg nedover og nedover...

Men nå har jeg har funnet noe som hjelper for meg! Jeg får magetrøbbel av å grue meg, mot det tar jeg en Imodium. Mot den ekle "grue seg" følelsen tar jeg Bach's rescue remedy spray. 4-5 dusjer, og jeg føler meg helt ok i noen timer. Jeg fikk anbefalt sprayen hos helsekosten og var überskeptisk, men det virket!

God flytur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...