Anonym bruker Skrevet 29. juni 2011 #1 Del Skrevet 29. juni 2011 Min datter liker veldig godt nugatti med majones og røkt laks med ketchup:-) Andre med barn med merkelige kominasjoner? Må egentlig bare slenge med en kombinasjon som mannen liker godt,som jeg syns er motbydelig,og det er banan i toasteren,altså inni brød:-/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2011 #2 Del Skrevet 29. juni 2011 Mannen min liker majones med banan.. det er bare ekkelt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2011 #3 Del Skrevet 29. juni 2011 Selv elsker jeg makrell i tomat med en skive gulost over. Det er det mange som synes er ekkelt. Hadde en kollega (hun var ikke akkurat barn, da, men likevel) som la opp sursild, bringebærsyltetøy, leverpostei og hva det nå måtte være på tallerkenen, blandet det sammen og spiste det. Henne klarte jeg ikke å spise lunsj sammen med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2011 #4 Del Skrevet 29. juni 2011 2 åringen min slår et slag for leverposte med kokt egg, servelat, ost, paprika og tomat. Æsj, men hun elsker det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♡ Mams og gutten ♡ Skrevet 29. juni 2011 #5 Del Skrevet 29. juni 2011 Nugatti og bacon.. Dette "barnet" er nå 22 år, og liker det ennå!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2011 #6 Del Skrevet 29. juni 2011 rømme på kjøttkaker "jeg liker ikke brun saus" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2011 #7 Del Skrevet 29. juni 2011 Jeg kjenner en liten gutt som til frokost foretrekker brødskive med kaviar og bananyoghurt - SAMTIDIG! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2011 #8 Del Skrevet 29. juni 2011 mannen min troddeda han var liten at "smør og leverpostei" var en ting, og det skulle han alltid ha, men han måtte jo ha et pålegg oppå det da, så klart. gjerne syltetøy.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*ulvemor* Skrevet 29. juni 2011 #9 Del Skrevet 29. juni 2011 Jenta mi liker brunost med agurk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2011 #10 Del Skrevet 29. juni 2011 Ikke barns, men en jeg jobbet med spiste tomatsuppe med krem. Altså søt sprøytekrem... En annen spiste leverpostei med bringebærsyltetøy. Ei venninne spiser kald grandis med bringebærsyltetøy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 29. juni 2011 #11 Del Skrevet 29. juni 2011 Mannen - servelat og kaviar Sønn- brunost og kaviar . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 29. juni 2011 #12 Del Skrevet 29. juni 2011 Selv spiser jeg nudler med lettrømme . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2011 #13 Del Skrevet 29. juni 2011 Jeg spiser ristet brød med peanøttsmør og ost. Min far spiser brunost med løk.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå