Gå til innhold

Noen som har kjøpt bilstol på tilbud Barnas Hus f eks??

Anbefalte innlegg

Skrevet

HVILKEN er mitt store spm?? :)

Vi lurer på å gå for Besafe Izi Combi Isofix x3.

Noen som har denne??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Vi kjøpte det setet på mandag og har akkurat begynt å bruke det. Poden er bare 7 mnd, men han er en lang og kraftig plugg, så vi ble nødt til å skifte sete. Er foreløpig fornøyd ihvertfall! Han sitter høyt og fint. Vi har en Passat stv og setet blir ikke for stort i bilen.

Veldig god pris da!

Skrevet

Hei,

vi har dette setet til vår datter på 1 1/2 år og er så fornøyd at vi har bestilt et til minsten på 5 måneder som hun kan begynne å bruke år hun nærmer seg 1 år. Kjempefornøyde!!

Skrevet

Vi kjøpte nå som det var på tilbud, et Britax Hi-Way II. Det kan brukes bakovervendt opp til 25kg, noe jeg anbefaler å kjøpe! Jeg prøvde å sette min gutt på litt over to år i et X3 på en barneutstyrsbutikk, og han var altfor stor for det.

Ellers anbefaler jeg sterkt å sjekke PLUS-testen:

http://www.ntf.se/konsument/bilbarnstolar.asp

Det er en svensk test som stiller svært strenge krav til sikkerheten, og veldig mange av bilsetene som er til salgs møter IKKE disse kravene! Du må se på kolonnen til høyre, der det står PLUS testad (svensk standard).

Skrevet

vi kjøpte Besafe Izi Combi Isofix x3 på salg på Barnas Hus denne uka, Har ikke byttet ut babystolen med det nye setet enda, da lillegutt bare er 5,5 mnd. Men han sitter fint i det, så jeg tror ikke det hadde vært noe problem å bytte allerede nå.

Vi har forresten også en VW Passat. Synes ikke at jeg får særlig god plass i passasjersetet, men det går greit (er forresten 1.72 høy). Pappan ville derimot fått større plassproblemer. Men jeg tror de fleste bakovervendte seter tar mye plass - uansett hvilket du velger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...