Gå til innhold

Om din mann/samboer var en uhøffelig frekkas mot andre....

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hvordan hadde du forholdt deg til dette? Hadde du unnskyldt han litt? Dekket over? Hadde du satt han på plass? Hadde du tenkt det ikke var ditt problem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde satt ham på plass og det ganske så kraftig!

Hadde en venninne for noen år siden som alltid var utrolig frekk mot andre og gjett om jeg sa fra! Jeg gidder ikke være med noen som ikke vet å oppføre seg og som ikke kan utvise et minimum av folkeskikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis min mann ikke kunne oppført seg blandt mennesker hadde han ikke fått bli med meg ut blandt dem heller.Hadde han ikke klart å oppføre seg blandt folk hadde han nok ikke blitt kjæresten min så veldig lenge heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ei venninne som var sammen med en sånn en. Det ble heldigvis slutt :-)

Hun bare lo det bort når han kom med sine utsagn. Det var en grei måte å fikse ting på i forhold til oss mer perifere. Innad i familien hennes var det mer krise da han på frekke måter la seg borti alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er vel en voksen mann, og må selv stå til ansvar for sine handlinger. Men om han skulle si noe jeg reagerer negativt på, så vil jeg ikke nøle med å si ifra til ham. Heller ikke med å markere overfor vedkommende han snakket stygt til at jeg i dette ikke er enig med min mann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...