Gå til innhold

6 mnder å vil ikke ha kveilspuppen.... greit?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lille pia vår har i de siste dagene ikke villet ha tatt kveilspuppen i det heile tatt... Jeg ammer ikke på natten fordi hun sover gjennom hele natta. Gir graut på kvelden. Hun drikker masse masse vann før hun lægger seg og hun virker fornøyd med mat og drikke mn det er den der kose/kveldspuppen hun ikke vil ha.

Jeg ser jo at hun ikke har det stooore behovet for puppen ettersom at hun spiser annet mat også... Men jeg funderer på om det er starten på sluttingen me ammingen ettersom at hun ikke har særlig lyst på puppen på dagtid heller....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

At hun ikke vil ha kveldspuppen syns jeg er helt OK. Dattern min sluttet også med kveldspuppen når hun var oppe i full grøtporsjon. Jeg ammet til alle andre måltider.. Hun spiste heller ikke på natt.

Men så lenge jenta har våte bleier og er fornøyd ser jeg ingen grunn til å stresse med kveldspupp:)

Nå er jenta mi snart 9mnd og ammes 3 ganger om dagen:)

Skrevet

Og det at hun ikke er så int. i puppen på dagtid kan være at hun selv nå finner ut at hun ikke vil ha pupp... Ellers kan det være nå også blir hun int. igjen snart:)

Men om hun finner ut at hun ikke vil ha mer mm, må hun få mme.

Min datter hadde en sånn periode da hun var 7 mnd, men med litt jobbing vil hun ha pupp igjen. Er jo veldig lettvint:)

Men syns ikke du skal styre så mye med det, dattern din finner ut dette selv:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...