Anonym bruker Skrevet 29. juni 2011 #1 Del Skrevet 29. juni 2011 tulla på 7 mnd sover nesten ingenting på dagtid, kanskje 1 1/2 time til sammen.(noe som er helt greit siden hun sover bra på natten) Plutselig over natten forandret hun seg, hun vil ikke ligge på gulvet å leke lenger, hun har ikke tolmodighet til å ligge på gulvet alene mens jeg dusjer på dagtid, jeg kan ikke gå på kjøkknet å smøre meg brødskive uten at hun hyler... veldig mammadalt blitt!!! jeg må gå å bære henne over alt, i sele eller i armene... hun er ellers i strålende humør og jeg elsker henne over alt på jord, men jeg er såååå sliten... Så fort jeg snur ryggen til og går en meter så skriker hun med en gang... Hun var kjempe flink til å ligge på gulvet før, og hun trivdes godt i eget selskap... så mitt mål er ikke at hun skal ligge mye alene, bare at hun blir vant til å ligge alene sånn at jeg faktisk kan ete den brødskiva eller ta den dusjen... husarbeid får jeg ikke gjort før hun har lagt seg om kvelden... det er og helt greit..!! noen som har råd? eller blir jeg slakta som dårlig mor siden jeg vil at tulla skal ligge litt alene på gulvet.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2011 #2 Del Skrevet 29. juni 2011 Hun er kommet i en alder hvor hun vil se mer, og være med på mer. Ja, rett og slett bli mer mobil selv. Men enda går hun ikke, eller kommer seg rundt på annen måte selv. Du må bare tåle at hun hyler litt når du må gjøre noe Du trenger ikke bære på henne når du skal noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2011 #3 Del Skrevet 29. juni 2011 Helt normalt. Du må nesten bare tåle at hun skriker litt. la henne ligge selv om du dusjer eller smører mat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2011 #4 Del Skrevet 29. juni 2011 Jeg hadde det sånn med mine to. Trur det bare er en periode, det går over. som det andre skriver så kan ho ligge å skrike å klage litt. prøv å snakk med ho mens du er på kjøkkenet og sei at mamma kommer snart. så hører ho stemmen din. Jeg synst det gikk over når barna klarte å komme seg rundt i huset selv. no følger det etter meg uansett hvor jeg går. hehe =) og dusje må jeg gjør mens det kviler eller om kvelden, ellers så har to stykker inni dusjen hos meg =) lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2011 #5 Del Skrevet 29. juni 2011 sånn var sønnen min også.likte å ligge på gulvet helt til han var rundt 6 mnd, da var det ramaskrik etter max 3 minutter på gulvet,selv om jeg også lå der noen ganger. så du får bare belage deg på mye bæring... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå