Gå til innhold

Sønnen min har klipt av seg panneluggen i barnehagen.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Ingen har lagt merke til det. Er det virkelig mulig å ikke legge merke til en skamklipt liten kar? Han har mye hår, og dette var ikke vanskelig å legge merke til.

Ja til bedre voksentetthet i barnehagene;-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ha ha de er gøye de små.

Måtte klippe av luggen til jentungen da hun satt fast en bil.

Dro hjula helt tilbake og satt den rett i håret......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og ja til bedre voksentetthet hjemme:-) Min datter har skamklipt seg to ganger og det kommer sikkert flere.

Jeg har ram på å klippe håret mitt da jeg var liten og ble ofte sett med kort hår på ene siden og hakkete middels langt på den andre. Tror de fleste barn ahr klipt seg selv en eller annen gang i livet;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å giiiiiiid!!!

Snakke om katastrofe!!

 

Hvor langt hår hadde han da. kan jo umulig være mange cm han har klart å klippe av en guttesveis......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

husker jeg skamklipte naboungen. Satt bak han og klippa av lugg og sider til svoren....Mamma var dagmamma for han...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det skikkelig hektisk samt vikarer til stede er det ikke sikkert vi får med oss alt som skjer i barnehagen desverre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var hjemme med mamma før skolestart, og likevel klarte jeg og min venninne å leke frisør da vi var ca 4 år ;)

 

Luggen min er meget kort på bilder fra den tiden ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å klippe av seg panneluggen tar vel omtrent et par sekunder. Kan hende den ansatte som satt ved tegnebordet måtte ta seg av et barn som gråt, måtte følge en på do, snudde seg å så på et annet barn akkurat da etc......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kan det jo godt hende at hendelsen skjedde da da satt å klipte papir rundt en bord, og det å klippe av panneluggen tar jo to sekunder. Så nok med at en av de ansatte skulle snu seg for å hente noe, eller måtte trøste et gråtendes barn..

 

Og 09:98, er du ilag med barnet ditt og følger med absolutt hele tiden? Tar det med deg når du går på do, og tar det i hånda når du skal snu deg, og hente noe annet?

 

Er vel bare her inne at en får til de utroligste historier!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bedre at det er en gutt enn at det er ei jente med langt vakkert hår da. gutter har jo som gjernest kort hår uansett! =) jenta mi har klart å klippe seg selv 2 ganger hun også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Problemet mitt er ikke at panneluggen er borte...he he...., det kan jeg le av. MEN at ikke en eneste av de voksne får med seg at han er "nyklipt" denne dagen, det synes jeg er trist. Han ser ganske ille ut, men det er jo tydelig da at de ikke ser hver enkelt.......Jeg mener da ikke at de må få med seg alt som skjer, men synes godt noen i etterkant burde ha lagt merke til denne " Bli ny" forandringen;-)

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer vel helt an på hvor mye han faktisk har klippet da. hadde han langt hår og ende opp med 2 mm over hele hodet, så bør de selvsagt ha sett det. Dersom han bare har tatt en "jafs" av håret, er ikke det såååå lett å se for alle.

 

I løpet av en barnehagedag, ser ingen unger striglet ut på håret lenger. de blir bustete, jentene har fletter og hestehaler på snei, de er svette, har sand i håret osv osv. Ikke lett da å se at et barn har klippet av litt hår

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe! Barn er så kjappe i vendingene! Jeg var med på besøk i min sønns barnehage en dag i vår, og satt sammen med han og noen andre rundt tegnebordet. Vips hadde ei jente klippet av en stor "tjafs" av luggen sin, mens vi praktisk talt så på!

Verre med dattera til en bekjent av meg, som låste seg inn på badet 17. mai morgen da hun var 4-5 år. Hun nektet å åpne, og innen de fikk overtalt henne til å komme ut, hadde hun klippet av omtrent alt håret! (hadde langt hår fra før). Mora kunne ikke gjøre annet enn å ta fram maskina for å jevne på det, og jenta kom til 17. mai feiring iført bunad og kortkort maskinklipp! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...