Anonym bruker Skrevet 29. juni 2011 #1 Del Skrevet 29. juni 2011 ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2011 #2 Del Skrevet 29. juni 2011 Bøker En tur på kino Klær uteleker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cat.68 Skrevet 29. juni 2011 #3 Del Skrevet 29. juni 2011 Nintendo Dsi Her har jenta fått en og du verlden så mye glede hun har av den. Finnes mange spill som passer til en 5 åring i læring. Min jente elsker dessuten å ta bilder, og her har hun mye moro. Ok det koster en god del så jeg anbefaler det bara hvis hun er flink til å ta vare på tingene sine. Jeg var lenge skeptisk til disse duppedingsene og mente 5 år var for ungt for å eie noe så dyrt og avansert. Men hvertetter som den ene ungen etter den andre dukket opp med en slik mellom hendene innså jeg at her ligger det mye læring hvis man kjøper spill som har det som tema, og nå når jeg ser hvor mye glede hun har av denne dingsen så angrer jeg på at jeg var så sta så lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2011 #4 Del Skrevet 29. juni 2011 kommer jo litt an på hvor mye du vil bruke og hva datteren din liker Ramser opp litt ting datteren min har glede av allerede + ting hun ønsker seg veldig (hun er 6 år) Sovepose og tursekk mini pc kamera (får dem helt ned til 399 kr) DS Mp3 spiller digibok og spiller (kostet 299 for spilleren + 149 for kort med 2 bøker på) Littlest Pet Shop greier Polly pocket og puppy in my pocket Zhu Zhu Pets Barbie greier Hoppetau og andre uteleker Cd-spiller til rommet lydbøker, vanlige bøker, cd'er og filmer smykker tegnesaker og hobbysaker Det er dette jeg kommer på i farten, mulig jeg kommer på flere ting etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2011 #5 Del Skrevet 29. juni 2011 Sykkel! Siden hun er hjeldig å ha bursdag på sommeren ville jeg gitt henne uteaktivitetsleker a la sovepose osv som er nevnt her. Ville holdt meg unna DS f eks.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå