B.Wiig Skrevet 29. juni 2011 #1 Skrevet 29. juni 2011 Er det noen som har noen gode råd å dele med meg. Jeg har våknet nå hver natt i 2 uker pga føttene mine er ubehagelig varme. Dette er også et problem ellers på dagen. Har prøvd å lagt meg med våte sokker og sover uten dyne, men ingenting hjelper.
♥ Min engel ♥ Skrevet 29. juni 2011 #2 Skrevet 29. juni 2011 Heisann.. Ganske varm på føttene om natten jeg også, men ikke så varm at jeg ikke får sove. Du kan prøve det motsatte av varmeflaske, nemlig å fylle iskaldt vann på en sånn "varmeflaske" som du kan ha med bena. Eller så kan du bare ta å fylle på en stor brusflaske å ha den med bena. Lykke til
Rypefest-2imagen sprekkferdig Skrevet 29. juni 2011 #3 Skrevet 29. juni 2011 Har også vært plaget med dette. Var på helsekosten i Tromsø i går og hun anbefalte noe som heter Vene Balsam.. Gul gugge som du smører på beina om kvelden. Funker som fy på meg i allefall..
B.Wiig Skrevet 30. juni 2011 Forfatter #4 Skrevet 30. juni 2011 Tusen takk. Skal ut å se om jeg finner det her også.
mami07 *fødeklar* Skrevet 30. juli 2011 #5 Skrevet 30. juli 2011 jeg sliter litt med dette selv og fint å se at det finnes noe som hjelper mot dette
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå