Anonym bruker Skrevet 29. juni 2011 #1 Del Skrevet 29. juni 2011 Ok. har aldri gjort det før, og jeg er godt voksen....! For første gang siden vgs så er jeg nå når permisjon er over arbeidsledig og registert i Nav sitt system som arbeidssøker. Og nå trenger jeg gode tips!!! Hva bør være med, hva bør ikke være med? Hjelp!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2011 #2 Del Skrevet 29. juni 2011 Hei du! Se på nav.no.; der er det masse, masse tips pluss flere eksempler på søknader og cv'er. Skikkelig bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2011 #3 Del Skrevet 29. juni 2011 Hvordan registrerer man seg som arbeidssøkende hos NAV??? Er det sånn at man får støtte til barnehageregningen da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2011 #4 Del Skrevet 29. juni 2011 nav.no "registrer deg" (til venstre på side) nei, du får ikke støtte til banrhageregningen:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2011 #5 Del Skrevet 29. juni 2011 jo det gjør jeg, har nettopp snakket med nav. Er du reell arbeidssøker og oppfyller vilkårene for OS, får du dekket inntil 64 prosent av barnehageregningen:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2011 #6 Del Skrevet 29. juni 2011 Når du kvalifiserer for OS, kan du få dekket deler av barnehageregningen. Men man får ikke dekket barnehageregningen bare fordi man registrerer seg som arbeidssøker i NAV sin database!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå