Anonym bruker Skrevet 28. juni 2011 #1 Del Skrevet 28. juni 2011 Jeg må gjøre ting hele tiden.. Idag har jeg malt huset og garasjen, og drevet med gressklipperen.. fra jeg stod opp (klokken 8 til jeg gikk inn igjen 22:00.) Jeg spiser ikke, og drikke har jeg stående hele tiden uten på bordet eller noe.. Men om jeg ikke gjør ting, men heller slapper av litt, blir jeg i dårlig humør.. Slik som nå.. Og det er plagsomt.. Slitsomt å alltid ha i tankene at man heller burde vært ute å ordnet ting der ellers så kommer tankene... flere som har det slik? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2011 #2 Del Skrevet 29. juni 2011 nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2011 #3 Del Skrevet 29. juni 2011 Jeg hadde det slik. Men etterhvert vokste jeg av meg dette psykiske problemet. Jeg har funnet ut at jeg ikke må være et vindundermennske som jobber hele tiden. Går fint ann å slappe av uten å få dårig samvittighet. Spise gjør jeg også med god samvittighet. Er vel en oppgave vi mennesker bør ta seriøst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2011 #4 Del Skrevet 29. juni 2011 Godt å høre at det er flere som har hatt det.. Håper inderlig det går over. hi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå