Anonym bruker Skrevet 28. juni 2011 #1 Del Skrevet 28. juni 2011 Jeg kan ikke si annet ann at jeg gruer meg noe sinnsykt til ferien med nyfamilien. "vanlige" familier sliter nok også med ting, men da må det jo være enklere å ta ting opp med hverandre. Her blir absolutt alt tatt ille opp. Dersom hans barn sier eller gjør noe stygt mot mitt, så bare bortforklarer faren det. Er det omvendt, så er barnet mitt både sånn og slik. Jeg går på nåler for at de ikke skal begynne og krangle. Mannen min er sur og negativ, men skal på campingferie el.l for enhver pris. Jeg vil helst på hotellferie pga at jeg også vil ha ferie (ikke stå ved grytene og oppvasken slik som hjemme). Lurer på om jeg skal bare avlyse hele familieferien, reise hjem til mine foreldre med barnet mitt og ha rolig og koselig ferie på landet. Uten skrik og skrål og forskjellsbehandling. Regner med at det kommer til å bli "bråk", men det blir det vel uansett. Andre nyfamilier som sliter i ferien? Hva gjør dere? (Fam.vern er uaktualt nå) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2011 #2 Del Skrevet 28. juni 2011 Om barna blir forskjellsbehandlet med at hans barn er et "englebarn" og ditt barn er en "drittunge" så sier det berømte mammahjertet at man skal verne om sitt barn fra slikt og jeg hadde glatt tatt ferien hjemme på landet hos mor og far. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2011 #3 Del Skrevet 28. juni 2011 Jeg har akkurat vært på ferie på mine/dine barn og vi koste oss veldig... Det du beskriver hadde jeg aldri funnet meg i? Høres ut som ferie hos foreldrene dine er en god idé! Forklar mannen din hvorfor og reis. En nyfamilie skal da ikke være en stillingskrig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2011 #4 Del Skrevet 28. juni 2011 En venn av meg vil være med på fere med meg og mine barn. Jeg vil helst ikke, for jeg kjenner hansvar Gjør det du vil, og tenk det at du klarer deg uansett Ikke legg deg langflat for en mann, barn eller ei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2011 #5 Del Skrevet 28. juni 2011 Har hans og våre, det funker fint. Å, men har jaggumeg tatt mange år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2011 #6 Del Skrevet 29. juni 2011 Jeg hadde verken funnet meg i hans og ungen hans behandling av mitt barn og heller ikke at det kun var han som skulle bestemt ferien vår. Dra heller til dine foreldre i ferien. Er dette en mann du vil tilbringe livet ditt og ungen ditt sitt med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2011 #7 Del Skrevet 29. juni 2011 Jeg hadde en stefar som var akkurat slik. Vi var to jenter som var relativt jevngamle, og hun var alltid en engel i hans øyne,og jeg en irriterende drittunge tydeligvis. Noe jeg absolutt ikke var, jeg var i grunnen en ganske snill unge. Det var i hvertfall utrolig kjipt og sårende å vokse opp med en slik stefar, og jeg har få gode minner om ferier pga dette. Da jeg ble eldre fikk jeg fortalt mamma hvordan dette var, og hvordan han behandlet henne, og hun tok omsider til vett og forlot ham. Jeg vil at du skal tenke litt over om du virkelig vil utsette barnet ditt for en mann som mener ungen din er en drittunge og hans egen en engel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå