Anonym bruker Skrevet 28. juni 2011 #1 Del Skrevet 28. juni 2011 Jeg tenker at det kan da ikke være så fryktelig praktisk i forhold til all sanden i sandkassa..? Jenta mi får helt noia av sand mellom tærne, så foreløpig utgår sandaler gitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vaskedama+♂ 09 og 11 Skrevet 28. juni 2011 #2 Del Skrevet 28. juni 2011 Det utgår her også gitt, er 15 grader og styrtregn her.. :-( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira 1+1 underveis ♥ Skrevet 28. juni 2011 #3 Del Skrevet 28. juni 2011 Vi har et par sandaler her, men de ligger fortsatt i posen med prislappen på. Rett og slett fordi sommerværet har vært alt annet enn tilstede foreløpig! Men skjønner hva du mener med sand mellom tærne, så får se hvor praktisk det er i bhg... hvis sommeren noen gang skulle komme i år da;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2011 #4 Del Skrevet 28. juni 2011 Ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2011 #5 Del Skrevet 28. juni 2011 Ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2011 #6 Del Skrevet 28. juni 2011 hmmm.. sommer? Hvor er den? Her er det støvler, pga flodregn for tiden. Har nesten ikke sett solen i sommer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2011 #7 Del Skrevet 28. juni 2011 Ja, hun bruker sandaler. Men vil hun ikke ha dem på så må hun gjerne ta dem av og gå uten eller at barnehagepersonellet tar på henne andre sko. Det finner dem ut av i barnehagen;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2011 #8 Del Skrevet 28. juni 2011 Selvfølgelig bruker de sandaler når det er vær til det. Det er jo veldig varmt å gå i tykke joggesko når det er 25 varmegrader...... Barna venner seg fort til sand mellom tærne. og snart tar de av sandalene og går heller barbeint. Evt. kan de jo ha sokker i sandalene:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2011 #9 Del Skrevet 28. juni 2011 Begge barnehagebarna mine har både sandaler og joggesko i barnehagen, så velger de selv. Når jeg hentet dem i dag hadde 4-åringen på seg sandaler (med sand mellom tærne) og 2-åringen joggesko. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2011 #10 Del Skrevet 29. juni 2011 Jepp, hun har sandaler på i barnehagen, og får hun sand inni kan hun selv tømme den ut eller be en voksen om hjelp. Klamme joggeskoføtter er ikke særlig behagelig, så jeg sender ikke med henne sko på varme dager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2011 #11 Del Skrevet 29. juni 2011 Jeg går sjelden med sandaler selv, og lider ingen nød i sneakersene mine, så det tviler jeg på at lillesnupp gjør i sine joggiser heller... HI Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2011 #12 Del Skrevet 29. juni 2011 Når det er sommerVÆR går de i sandaler i barnehagen. De elsker det og skulle gjerne ha brukt sandaler når det regner også hadde det fått lov. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2011 #13 Del Skrevet 29. juni 2011 Gutten min er 1,5 år og liker å bestemme skotøy selv. Så han går i sandaler. Men jeg har tatt på sokker om morgenen, så da blir det sandaler med sokker og ingen sand mellom tærne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå