Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått time til tidlig ul i morgen. er nå i uke 7.

Må si jeg gruer meg masse samtidig som jeg gleder meg.. Har en sa og en ma bak meg.. er så redd for at det skal gå "drit" denne gangen også.. men håper og prøver å tenke positivt!!

Flere i samme situasjon?

Videoannonse
Annonse
Gjest Kira 1+1 underveis ♥
Skrevet

Jeg var i samme situasjon i forrige svangerskap. Fikk tidlig ul ettersom jeg hadde mistet, og var så utrolig nervøs for at det skulle se dårlig ut den gangen også. Og når det er så tidlig, så er det jo også ofte vanskelig å se om det er noe aktivitet mtp hjertet. Men tjoho... det var et hjerte som slo der, og frøkna er nå 1,5 år!

Denne gangen skal jeg ha "tidlig" ul på Rikshospitalet, men venter på timeinnkalling i posten. Regner med at det blir omkring uke 10, pga risikosvangerskap.

Krysser fingrene for deg i morgen, og håper du får en god nyhet. Masse, masse lykke til, og hold oss oppdatert;)

Skrevet

Jeg skal også på tilig UL i morgen. Er da 8+1. Er spent og nærvøs. Har hatt 2 SA siden sensommeren i fjor. Ganske sene i uke 12 og 14.

Lykke til i morgen. Håper det går bra for oss denne gangen :D

Skrevet

Kira 1+1 underveis : Håpe du kommer inn til ul snart du også.. ikke noe er værre en å gå sånn å lure.. jeg er så spent jeg nå at jeg ikke får sove.. huff.. Men jeg krysser fingrene for at alt går bra denne gangen!

Tupsi :) : Masse lykke til i morgen du også. jeg skal være der tidlig i morgen, så slipper heldig vis å gruglede meg så lenge..

Kommer med oppdatering i morgen =)

God Natt =)

Skrevet

Hei igjen Mibsy.

Hvordan gikk det på UL i dag?

Her var alt som det skulle. Det lille hjertet slo og alt var i riktig str i forhold til termin.

Klem :)

Skrevet

Hei.

Jeg skal på tidlig UL om to uker. Jeg hadde en SA i uke 6 rett før jul. Håper at vi får se hjerte slå. Reiser på ferie uken etter så det hadde vært en lettelse å få bekreftet at alt er som det skal.

Så bra at alt var som det skulle, Tupsi:)

Skrevet

Så bra =)

Gikk greit i dag. Men er fortsatt tidlig så skal tilbake til tirsdagen. Har tatt hcg i dag og skal det til fredagen også. Legen jeg er hos skulle ringe meg når han hadde fått sett på begge prøvene fredag.

Blir spennende. =)

Lykke til =)

Skrevet

Fruen_nr2 : krysser fingrene for at det går bra og at du får en fin ferie=)

Hvor langt er du på vei forresten?

Skrevet

Hei, Mibsy.

Er passert 8 uker og har hatt 2 UL allerede. Første fordi jeg blødde i uke 6. Det stoppet heldigvis, og hjertet banket fortsatt uka etter. Får ny UL i uke 10. Har tidligere hatt MA uke 13 og uke 10, pluss en SA med x for noen år siden.

Synes det er betryggende å bli fulgt tettere opp i dette svangerskapet, men går rundt og er konstant engstelig. Klarer ikke å slippe gleden løs, og hvis jeg "glemmer" meg og gleder meg eller planlegger innkjøp, så får jeg liksom dårlig samvittighet, fordi jeg ikke vet om "universet unner oss" denne babyen heller. Er sliten og sykmeldt og har dårlig samvittighet for det også.

Håper HCGen din stiger og at alt er ok! Krysser fingrene for deg og! :-)

Gjest Kira 1+1 underveis ♥
Skrevet

Så fint at det gikk bra i går!

Håper du får et godt resultat på hcg prøven i morgen;)

Skrevet

***Tulipa : Godt du blir fulgt opp. Er veldig betryggende!

Jeg håper så det går bra denne gangen, for oss ALLE =)

Er veldig spent på morgendagen... Må bare huske å høre om onsdagens prøve også..

Skrevet

Hei og god formiddag=)

Nå har jeg vært å tatt blodprøve nr 2. Den på onsdag var 26833. Hva mener dere? Innenfor normalen??

Håper legen ringer iløpet av dagen om den andre...

Venter i spenning.........

Skrevet

Hei igjen!

Jeg har ikke peiling på Hcg, men krysser alt jeg har for at den er perfekt.

Dette skal gå bra. Tvi tvi.

God helg :D

Skrevet

Mibsy: det finnes hcg-tabeller på nettet rundt om. De sier noe om hvor mye hcg som er normalt å ha i kroppen alt etter hvor langt en er komt!

Lykke til alle sammen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...