Anonym bruker Skrevet 28. juni 2011 #1 Del Skrevet 28. juni 2011 I (eller uten) bikini sammen med en haug av folk og drikke alkohol? Hvorfor i stampen liksom? Er det godt å sitte i en stamp i flere timer? Jeg har tatt boblebad opptil flere ganger og det er helt greit, men ikke så "gøy" at jeg ville syntes det var en god ide å ha et i hagen så jeg kunne bruke det hele vinteren..sammen med masse venner. Ikke noe galt med stamp sikkert, men jeg skjønner ikke hva the big deal er på en måte:) Forklar please! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2011 #2 Del Skrevet 28. juni 2011 Det er morsomt å gjøre noe annet og det er kjempe morsomt når noen fjerter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2011 #3 Del Skrevet 28. juni 2011 ha ha, så man skaffer seg en stamp sånn at man kan le av en fjert? men...forsvinner ikke fjerten i alle boblene da? Er det egentlig bobler i en stamp? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2011 #4 Del Skrevet 28. juni 2011 De jeg kjenner som har stamp har ikke bobler. Tenker du på boblebad? Nja, det er ikke så morsomt med fjerting i boblebad:-) En venninne har stamp og på vinteren samles jentegjengen midt i snø og mørke for å drikke vin i stampen. Utrolig koselig! Men jeg har ikke vurdert å skaffe meg en selv. Kanskje på hytta? 19:23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2011 #5 Del Skrevet 28. juni 2011 Jeg kunne takle min egen stamp i min egen hage der kun jeg og mannen/ungene fikk være oppi. Men å sitte i en stamp med andres hud, hår og avfall hadde jeg ikke orket.. usj. Det er jo ikke noe rensesystem i den.. uiuuuuuuusj. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2011 #6 Del Skrevet 28. juni 2011 Man blir SINNSYKT fort full, og ikke bare litt full. Man blir drita full, og veldig "gøy" full. Ikke blir man dårlig eller slapp, bare på skikkelig bra humør. Akkurat som man blir når man drikker i sola. Dessuten blir det ikke så flaut, alle blir like fulle og ser like forferdelige ut (fint for oss som ser ut som drukna katter etter et par timer når man er ute). Dessuten er det veldig koselig, intimt og morsomt på en gang! Prøv det med en venninnegjeng, du kommer nok til å like det du og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2011 #7 Del Skrevet 28. juni 2011 Ja det er fantastisk deilig. Spesielt når det er iskaldt ute. Det er noe helt utenom det vanlige, og som regel blir det god stemning oppi der. For min del er det nødt for å være alkohol innblandet. Hvis ikke blir det bare småpinlig. Man blir også fortere "sjarmerende" oppi en stamp/boblebad. Alkoholen virker fortere kan man si Man blir rett og slett avslappet av det, og man kan nyte livet sammen med venner eller lignende. Balsam for sjelen Hva er vitsen med massasje eller fotpleie f.eks? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2011 #8 Del Skrevet 28. juni 2011 19,34: Vi er visst enige vi Hilsen 19.31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2011 #9 Del Skrevet 29. juni 2011 Tenk jeg har ofte stilt meg samme spørsmål som HI. Kan ikke for mitt bare liv forstå hva som er sjarmen med å sitte halvnaken i skittent vann (potensielt fullt av sykdomsfremkallende bakterier) sammen med mer eller mindre fremmede mennesker og drikke alkohol. Spesielt ikke på vinteren, når det er kaldt. man skal jo opp igjen på ett eller annet tidspunkt! tror det er en sånn statusting: "Se vi har råd til å ha badestamp i hagen". Må være derfor enkelte plasserer dem lett synlig fra vei eller nabo..... For det gir liksom ikke MER privatliv.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2011 #10 Del Skrevet 29. juni 2011 Badestamp interesser meg ikke. Er jo så vanskelig å gjøre det spontant. Men vi har massasjebad som vi bruker enten alene på kvelden eller sammen med barna. Det er koselig å sitte å se på stjernene, få litt massasje på kroppen og samtidig få frisk kald luft i ansiktet. Å sitte sammen med andre par eller venner og drikke hører mer hjemme i vedfyrt badestamp på hytta etter å ha gått på ski hele dagen, men vi er ikke helt den type mennesker som trives med å være så tett på venner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2011 #11 Del Skrevet 29. juni 2011 Man skal opp igjen ja. Men har du prøvd å bade i stamp eller massjebad som holder kroppstempertur vet du at du har relativ god tid på å komme deg inn før det blir kaldt. Jeg bruker badekåpe på vei til badet, men når jeg skal inn gidder jeg ikke å ta meg bryet med å ta den på fordi det rett og slett føles varmt. Unntaket er kald og sur vind. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2011 #12 Del Skrevet 29. juni 2011 ææææsj! kan ikke tenke meg noe eklere menneske-suppe liksom, krydret med flass, møkk og andre uhumskheter... *spyr* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2011 #13 Del Skrevet 29. juni 2011 Vi hadde det før og ble vel brukt kanskje 4 ganger. Ikke spesielt glad i det.min mann og en kompis bygde og solgte de. Nå er vår stamp blitt til et blomsterbed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2011 #14 Del Skrevet 29. juni 2011 Jeg elsker badet våres:)Det er ikke en stamp da,men en jacuzzi med plass til 6 stk.Det er varme i hele tiden,så det er bare til å ta seg et bad akkurat når man vil.Vi har en policy at vi tar en kjapp dusj før vi hopper oppi,for å ta med minst mulig dritt.Og badet renser seg selv med klor,samt at vi innimellom tømmer og renser det. Det er stort sett bare oss som bruker det.samt svigerfamilien og min sånn avogtil:) Det er så utrolig deilig å hoppe oppi der,nesten ubeskrivelig:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2011 #15 Del Skrevet 29. juni 2011 Varmt og deilig massasjebad har vi på hytta vår, og DET er deilig det:D Med rensesystem og klor, så det blir litt mer hygienisk enn stamp også. Stamper kan bli ganske så ekle og slimete med tiden synes jeg:/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå