Anonym bruker Skrevet 28. juni 2011 #1 Del Skrevet 28. juni 2011 Mine foreldre er skilt,hun mor her i Norge og min far i usa,Los angeles.Han er mange millionær og jeg får penger hver mnd av han,som går til meg og mine barn(har 3 stykk)Jeg jobber selv i 100% og har en 350.000kr i året.Men får likevel en del penger av han,noe han har bestemt. Han har nå snart rund dag og jeg tenkte at jeg skulle gi et halvt stort bilde av mine barn som er tatt av fotograf,det vil koste rundt 4000kr.Han har jo alt og mangler ingenting.Men mine barn ser han en gang i året,enten på sommeren eller til julen. Min mor mener at det er for billig gave til en slik mann,men er tenker at det er omtenken som gjelder her...og nå er hun som og er som en 14åring og har ikke snakket til meg på 14 dager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2011 #2 Del Skrevet 28. juni 2011 Enig med din mor, du burde gi et helt bilde, ikke et halvt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2011 #3 Del Skrevet 28. juni 2011 det er jo et helt bilde men halv stort bilde...ikke for lite men eller ikke alt fort stort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2011 #4 Del Skrevet 28. juni 2011 Hvorfor bryr hun seg? De er da skilte! Gi det du føler passer godt, høres ut som et bilde passer fint å gi ham! Overse din mor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2011 #5 Del Skrevet 28. juni 2011 Da heter det halvstort i så fall, uten orddeling:) Er det rund dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2011 #6 Del Skrevet 28. juni 2011 ....halvstort..... ikke halv stort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2011 #7 Del Skrevet 28. juni 2011 Æsj, ja, det sto jo rund dag, ja... Synes uansett ikke gaven er kjip, skal dere ned og feire? Du kan jo spe på med tegninger, et hjemmelaget album osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2011 #8 Del Skrevet 28. juni 2011 Nei, den gaven er dyr nok og fin nok, spør du meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira 1+1 underveis ♥ Skrevet 28. juni 2011 #9 Del Skrevet 28. juni 2011 Jeg synes det høres ut som en flott og personlig gave! Du sier at han er personen som har alt (og som har muligheten til å kjøpe seg alt), så hva er vel bedre enn et bilde av barn og barnebarn. Hvis du selv føler at det blir litt lite, så går det jo an å lage en fotobok eller gjøre noe annet i tillegg. Men de fleste foreldre ville nok blitt kjempe glade for et bilde:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie get your gun Skrevet 28. juni 2011 #10 Del Skrevet 28. juni 2011 Enig med Kira. En flott og personlig gave. Og særlig siden han bor i USA og kanskje ikke ser barnebarna så ofte. 4000,- er mye penger og det er iallfall ikke i min bok en billig gave. Gjør som du har tenkt og jeg tror han vil sette stor pris på gaven. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2011 #11 Del Skrevet 28. juni 2011 Synst det høres ut som en flott gave Men det er jo du som kjenner faren din best. Tror du han blir glad for det, eller tror du han blir snurt? Kommer jo veldig ann på mannen. Personlig synest jeg gaven var super, gjennomtenkt og omtenksom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2011 #12 Del Skrevet 28. juni 2011 Din far har penger til og kjøpe seg så og si det han vil. Så hva annet skal du egentligt gi han?. synes det høres ut som en flott gave, en gave han vil sette pris på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2011 #13 Del Skrevet 28. juni 2011 flott gave, ikke noe å lure på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2011 #14 Del Skrevet 28. juni 2011 Så lenge du får det rammet inn, så synes jeg det er en flott gave til en som ellers kan klare å skaffe seg alt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2011 #15 Del Skrevet 28. juni 2011 Mine foreldre er ikke mangemilionærer, men de har alt, de kjøper det de trenger og har lyst på selv. De har som de klarer seg. De sier de ikke vil ha gaver, men de setter jo pris på bilder av barnebarna og ikke minst tid sammen med dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2011 #16 Del Skrevet 28. juni 2011 Jeg synes det var en flott og personlig gave som jeg tror bestefar blir svært glad for! Og blås i moren din, hun har jo egentlig ingenting med det i det hele. Så får hun heller furte seg ferdig på egenhånd:) Men jeg ble litt nyskjerrig - hva synes hun er passende gave da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå