Anonym bruker Skrevet 28. juni 2011 #1 Del Skrevet 28. juni 2011 Når hadde dere sex igjen etter nuskene kom til verden? Jeg turte ikke før det hadde gått en god stund sist husker jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2011 #2 Del Skrevet 28. juni 2011 han ble født i mars 2010. Har ikke hatt sex siden han ble unnfanget Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2011 #3 Del Skrevet 28. juni 2011 3-5 uker etterpå, litt avhengig av når renselsen var over. Tenker det er bedre å hoppe i det, ser for meg at det blir verre jo lenger man utsetter det. Dessuten hadde jeg veldig lyst selv da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2011 #4 Del Skrevet 28. juni 2011 hdde sex etter fem uker.. syns selv at jeg var slapp i systemet.. men etter hvert så har d blitt som før kroppen treng tid på å snurpe sæ sammen! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2011 #5 Del Skrevet 28. juni 2011 Etter 6 ukerskontrollen, ville vite at alt var greit oppi der.. Var vondt en stund, men ble bedre etterhvert. Tror også man bare må hoppe i det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2011 #6 Del Skrevet 28. juni 2011 5 mnd. Det var et helvete. Godt først nærmere et år etter fødsel. Jeg sydde en god del. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2011 #7 Del Skrevet 28. juni 2011 To uker etter fødsel her. Var så redd det skulle være vondt, at jeg ikke turte å vente Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2011 #8 Del Skrevet 28. juni 2011 Jeg skal ha sex i morgen Min kjære kommer hjem fra jobb (vært borte i en mnd). Det er 9 uker siden fødsel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2011 #9 Del Skrevet 28. juni 2011 7mnd siden fødsel og venter fortsatt... er vel snart 9-10 mnd siden sist... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2011 #10 Del Skrevet 28. juni 2011 2 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2011 #11 Del Skrevet 28. juni 2011 10 uker ca eller var det kanskje 11 tror jeg.. Var ganske så trang og ikke lite våt som før, men eller MYE mer følsom Har nå akkurat like bra sexliv som før og det er rimlig fantastisk! Er trangere enn før og mer følsom, men ikke like våt .... ennå.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå