Anonym bruker Skrevet 28. juni 2011 #1 Del Skrevet 28. juni 2011 Vi hadde avslutning før året, både jeg, han og flere andre bekjente/kollegaer.. Han holdte tale, " vi har hatt et godt år, på godt og vondt" Så blunket han til meg. Etter han var ferdig med talen, klappa alle i hendene,- Jeg syns ikke noe om å klappe til han, så derfor lot jeg være.. Alle så på meg og så veldig morskt ut, fikk tilbakemelding etterpå hvorfor i huleste jeg ikke klappet for å få han til å føle at talen var vellykka.. Og at de nesten forventet at jeg også skulle klappe siden han kom med DEN talen.. Etter det han gjorde med meg så gikk det lang tid før jeg kom meg på plass igjen, etter det føles det også ut som det er en robot som styres av alle smertene.. Blir også fryktelig lei meg når folk forventer dette, etter det han gjorde med meg. Må nesten låse seg inn mellom fire vegger før å slippe det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2011 #2 Del Skrevet 28. juni 2011 Vet de andre om grunnen til at du ikke liker ham? De er da ikke synske, så om de ikke vet, så forstår jeg dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2011 #3 Del Skrevet 28. juni 2011 de andre vet vel ikke om det da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2011 #4 Del Skrevet 28. juni 2011 Men da kan du jo ikke vente at de skal forstå! De kjenner han og deg slik dere fremstår, og kan da ikke forventes å vite alle hemmeligheter. At han ikke respekterer deg mer enn hva han viste, er en helt annen sak. Men husk det at det aldri er så vondt for den som forvolder skade, som det er for offeret. Dette er litt som min far. Han har gjort meg mye vondt med krasse og veldig kritiske kommentarer til mitt liv. Jeg husker alle, men han husker ingen. For det var ikke han som fikk vondt. Heller ikke sikkert han mente dem så alvorlig, men for meg har det vært ødeleggende. Jeg har tilgitt(selv om jeg ikke har sagt det til han), fordi det gjør at jeg har det bedre i mitt liv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2011 #5 Del Skrevet 28. juni 2011 Selvfølgelig vet de andre grunnen til at jeg ikke liker han... Ellers hadde jeg ikke reagert slik.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2011 #6 Del Skrevet 28. juni 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2011 #7 Del Skrevet 28. juni 2011 Hvordan vet alle andre at han voldtok deg? For det var vel det han gjorde eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2011 #8 Del Skrevet 28. juni 2011 Stod det noe om voldtekt? Det heter forresten "forgrep seg på meg" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2011 #9 Del Skrevet 28. juni 2011 ååå, heter det det? Hva har han gjort som er så fryktelig da? Sikker på at ikke du overreagerer siden de andre mente du var frekk og de tydeligvis vet hva som har skjedd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2011 #10 Del Skrevet 28. juni 2011 Glem det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2011 #11 Del Skrevet 29. juni 2011 Hva i alle dager var vitsen med å blunke til deg. Lavmål! Og ikke bry deg om de andre verken der eller her... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå