Anonym bruker Skrevet 28. juni 2011 #1 Del Skrevet 28. juni 2011 Med barnefar. Flytte til og fra hverandre flere ganger. Tar barna skade av det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2011 #2 Del Skrevet 28. juni 2011 ER du dum?? Selvfølgelig tar barna skade av det!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2011 #3 Del Skrevet 28. juni 2011 For å svare litt hyggeligere enn ano over her. Jeg vil tro at det kan være med å skape en mye større uro i tilværelsen for barnet, og gjennom denne ustabile bosituasjonen skape frustrasjon over at situasjonen ikke føles like trygt lenger. Det er jo en av forutsetningene i en trygg hverdag for barn. Stabile og trygge forhold skaper glade barn. Det er jo ikke noe verre enn å ikke vite for barn heller, og de klarer ofte ikke å sette ord på sine følelser, og det er lettere å påta seg ansvar for situasjoner de ikke har noe kontroll over. Jeg tror det er heller bedre at dere to foreldre ordner opp mer internt, og finner ut av situasjonen, uten å måtte berøre barnet deres. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2011 #4 Del Skrevet 28. juni 2011 Neida, gjør ingenting. De kommer på ingen måte til å få et forskrudd syn på hva et ekteskap eller et sunt og normalt forhold er da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2011 #5 Del Skrevet 28. juni 2011 Takk for svar, hilsen HI Snakker om to foreldre som ikke klarer å fungere sammen, men som stadig prøver å holde sammen. Hvor langt skal man strekke seg før man rett og slett MÅ sette en strek over alt og holde seg unna hverandre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2011 #6 Del Skrevet 28. juni 2011 Dust!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2011 #7 Del Skrevet 28. juni 2011 Jeg gjorde det en periode, men innså at vår idiotiske oppførsel kunne skade barnas læringsgrunnlag for hva et forhold skal være. Jeg vil ikke at min gutt skal oppføre seg som sin far overfor fremtidig kjæreste, og jeg vil ikke at jenta mi skal lære seg å finne seg i for mye av en mann...... For dette er den skaden en kan påføre sine barn med å være slike rollemodeller..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2011 #8 Del Skrevet 28. juni 2011 Så lenge man flytter sammen og så fra hverandre så tror jeg ikke det er bra for barna. men om man er av og på uten å involvere barna så tror jeg det ikke har noe betydning for barna. Men på en annen side så er det jo bra at foreldrene prøver... ALt for mange som bare gir opp i dag.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2011 #9 Del Skrevet 28. juni 2011 Ja, jeg vil tro barna deres vil bli veldig usikre om dere er av og på hele tiden. Husk at det ikke er noe annet små barn heller ønsker enn å se foreldrene sine sammen! Dere risikerer å få barn som ikke klarer å få kjærlighetsforhold til å fungere i voksenlivet da de ikke har stabile oppvekstvilkår som grunnpilar. Enten må dere bestemme dere for å godta hverandre med alle feil og mangler og få forholdet til å fungere. Eller så må dere gå hver til deres. Ikke la barna deres vokse opp sånn her.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2011 #10 Del Skrevet 28. juni 2011 leste nå at dette ikke gjaldt deg, men det gjelder uansett for dette foreldreparet Får håpe de velger å holde sammen da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2011 #11 Del Skrevet 28. juni 2011 Jeg synes heller det motsatte. Dere viser at dere kjemper og prøver å få ting til å fungere! Den beste gaven dere kan gi deres barn er jo å holde sammen og jobbe med forholdet. Jeg og mannen min har vært i en liknende situasjon med mannen min etter utroskap for noen år siden. Det var et par år med frem og tilbake, helt til jeg valgte å tilgi alt, og vi startet med blanke ark. Jeg kan med hånden på hjertet si at vår familie har aldri hatt det så bra som nå!! Forholdet vårt kom styrket ut av den perioden. Nå var barna våre små, 1 og 2 år, og jeg kan ikke se at de har lidd under dette. Tvert i mot har de foreldre som er lykkelige sammen nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2011 #12 Del Skrevet 28. juni 2011 Kjemp for forholdet, ta litt tid sammen bort fra barn og hverdag! Finn tilbake til de gode følelsene og vis hverandre varme og forståelse! Den BESTE gaven barna kan få!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2011 #13 Del Skrevet 28. juni 2011 Det er selvfølgelig ikke bra... Men kommer forholdet styrket ut av en vanskelig tid er jo det best for barna! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2011 #14 Del Skrevet 28. juni 2011 Synes ikke det er greit å flytte ut og inn, dere bør ha hvert deres bosted selv om dere prøver. Dere kan finne på ting med barna og omgåes litt oftere enn før men dere bør definitivt ikke BO sammen før dere er sikre på at dere vil være sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2011 #15 Del Skrevet 28. juni 2011 jo da, bra å kjempe for forholdet, skulle ønske flere gjør det!!! men ikke av-på-av-på-av-på så lenge barna bli involvert, og det blir de jo når den ene parten flytter ut og inn hele tiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2011 #16 Del Skrevet 28. juni 2011 Bedre at en bor litt især enn å krangle i hjemmet! Barn tar mer skade av konflikter og krangling! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2011 #17 Del Skrevet 28. juni 2011 Bedre at en bor litt især enn å krangle i hjemmet! Barn tar mer skade av konflikter og krangling! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå