Anonym bruker Skrevet 28. juni 2011 #1 Del Skrevet 28. juni 2011 Har dere og hatt lengre hår i graviditet? Synes at det har blitt så mye. Har ikke hatt det sånn før da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2011 #2 Del Skrevet 28. juni 2011 asj, å ja! her har jeg fått noen kjempelange lyse ett her og ett der på magen.. ellers har de "vanlige lyse" blir svarte og kjempestygge! :S jeg napper som en gal! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2011 #3 Del Skrevet 28. juni 2011 ikke napp da, de går bort etter fødselen:) jeg hadde hår på magen jeg også, men fikk beskjed om å ikke nappe...vet ikke hvorfor egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2011 #4 Del Skrevet 28. juni 2011 har masse lyse, lange hår på magen. Litt sånn dunete, nesten... Hadde det forrige gang også. Husker ikke når de forsvant, men jeg vet de forsvant en eller annen gang, for plutselig så var de tilbake i dette svangerskapet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2011 #5 Del Skrevet 28. juni 2011 Jeg fikk mørke hår rundt navlen i mitt første svangerskap, og de forsvant aldri. Så nå 2 år etter har jeg begynt å nappe de bort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2011 #6 Del Skrevet 28. juni 2011 Jeg har vel hatt litt mannehår siden puberteten... Men er kvinne. Jeg tok hasteKS tidlig i 20-årene mine, og det fjernet litt av stripen opp til navlen(har arr fra navlen og ned), men de siste årene har der kommet lange kjønnshår på siden av arret...... En blir eldre, og det kan godt påvirke hårveksten. Jeg ser i dag ut som om jeg har mannebein, sånn hårmessig sett(om jeg ikke barberer flittig), og har svarte og lange hår på baksiden av lårene. Har til og med noen svarte og lange hår rundt brystvortene mine. Og skrittet gidder jeg ikke snakke om her..... Jeg har ikke noen sykdom ang hormoner, jeg er bare født sånn. Ikke gøy, men........ Det kommer bare mer med alder, dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå