Gå til innhold

Jobb??

Lise259

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har sliti med å bli gravid i 3 år og endelig blitt det med hjelp av prøverør. På siste forsøk...

Jeg har sykemelding på 80 % fram til de 3 første månedene er overstått, men er usikker på åssen jeg vil gjøre det framover.

Åssen har dere gjort det med jobb??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sliter med bekken og rygg... Har gjort de siden 6 uke..

Har vært litt 100, litt 50 og nå 70% sykemeldt.

Ta det litt som det kommer. Når du er over de 3 mnd, kan det hende du er i god form. Viss ikke må du jo bare gå litt eller helt sykemeldt.

Prøverør her også;) og gratulerer så mye!

Skrevet

Takk :) Gratulerer til deg også, prøvde dere lenge?

Jeg er itillegg redd for å jobbe fullt, er en del løfting og stress, så er jo veldig redd for å miste også...

Skrevet

Om du ikke føler deg i form, og i tillegg er redd for å miste, så hvorfor slite deg ut? nei ta d med ro, sykemld deg, det er bare snakk om en litn del av livet ditt der du bare skal tenke på deg selv og babyen:)

noen leger skriver også ut aktiv sykemld til gravide, da kan du gå fra jobb når du føler for det, og du skal ikke telles med i personalet, kan jo være fint å benytte denne muligheten om du synes det blir lange dager med å gå hjemme å ruge:)

Lykke til :)

Skrevet

I forrige svangerskap var jeg sm fra før jeg ble gravid til 4 uker etter fødsel. Nå er jeg gravid igjen, og snart ferdig med mammapermisjonen. Da skal jeg begynne å jobbe igjen, dog i en annen jobb som ikke er så belastende som den forrige.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...