Gjest Skrevet 28. juni 2011 #1 Skrevet 28. juni 2011 Sitter å venter på at legevakta skal åpne og gruer meg skikkelig. Har ikke merka spark i hele dag og er usikker på om jeg kjente noe igår og har hatt litt vondt på høyre side idag Gruer meg sånn!
Koala *g07* Skrevet 28. juni 2011 #2 Skrevet 28. juni 2011 Huff kan skjønne dette ikke er noe moro situasjon. Håper det går bra hvertfall
Gjest Skrevet 28. juni 2011 #3 Skrevet 28. juni 2011 Ho på legevakta sa alt var bra, men jeg er ikke beroliga. Hjerteslaga til babyen har gjennom hele svangerskapet liggi på 145-146. Sist jeg var på kontroll var 7. juni og da var de 146. Nå sa ho de var 126 og det hørtes mer ut som pulsen min. Ho sa også at morkaka mi vokser, men står ikke det i bøkene mine og ho sa smertene bare var strekking. Er ikke beroliga i det hele tatt :-(
vaskedama+♂ 09 og 11 Skrevet 28. juni 2011 #4 Skrevet 28. juni 2011 Er faktisk ikke hver dag jeg heller kjenner spark, og jeg er 21+3. Tror det er mer vanlig å kjenne spark hver dag fra uke 24. Det går nok bra skal du se! :-)
Gjest Skrevet 28. juni 2011 #5 Skrevet 28. juni 2011 Ho sa også at ho ikke var helt sikker på hvordan doppleren som ho kalte et ultralydapparat funka
siljesnupp med minisnupper Skrevet 28. juni 2011 #6 Skrevet 28. juni 2011 usj så ubehagelig.. hva med å ringe på føden i steden for?? de har litt bedre kompetanse til å utføre slike undersøkelser enn de på legevakta.. få legen du prata med til å ringe på føden og høre om du kan komme en tur.. masse lykke til. alt er nok helt topp skal du se:) kan hende babyen bare har snudd seg litt og sparker innover:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå