Gå til innhold

Er det noen som kan se på meg sånn at jeg kansje kan føle meg litt glad oppe i alt det som skjer nå ??

Anbefalte innlegg

Det er slutt med samboern enn så lenge, men vi prøver å ordne opp ? Er det noen som kan se hell i kjærligheten ? Evt når vi kan vente oss barn ?

Forresten har jeg søkt på en jobb også ? De ringte i dag, er det noen som kan se noe om hva som skjer der ??

er født: 020190

Fortsetter under...

hei,

jeg har desverre ingen energi til å gjøre noen dyptgående reading nå, men trakk englekort for deg og håper det kan gi deg litt håp og inspirasjon i tiden fremover ♥

tre kort kom til deg faktisk :))

Fiona

"Nå som du har bedt englene om hjelp, vær åpen til å motta guddommelig veiledning og assistanse. Du fortjener himmelens hjelp"

Tilleggsbudskap: "Jeg er så glad for at du har bedt om hjelp fra Gud og englene. Vær åpen for denne hjelpen. Noen ganger ser jeg deg streve med situasjoner som lett kunne ha blitt løst om du hadde latt meg hjelpe deg. Jeg venter kun på et tegn fra deg, en bønn eller en tanke om hjelp, slik at jeg kan bli involvert i løsningen.

Nå har du bedt om min hjelp, og jeg er meget glad for å kunne assistere deg. Alt jeg ber om er at du lar meg hjelpe deg. Ved andre anledninger har du hindret meg i å hjelpe deg. Du har trodd at du ikke har fortjent min hjelp, eller at å gjøre de nødvendige livsendringene var for truende. Husk at jeg er her for å hjelpe deg å lette ditt sinn. Det er viktig at du stoler på min veiledning.

Legg merke til de sterke og gjentakende inntrykkene som kommer til deg gjennom dine tanker, følelser og visjoner. Det er de virkelige budskapene fra Gud - gjennom meg, til deg. Vi vil ikke la deg feile på noen måte. Du har himmelens fulle støtte mens du følger din guddommelige veiledning."

Erkeengelen Michael

"Jeg er med deg, og gir deg mot til å foreta endringer i ditt liv. Dette vil hjelpe deg nærmere din guddommelige livsmisjon"

Tilleggsbudskap: "Jeg har kommet til deg fordi du har bedt Gud om trygghet og beskyttelse, og fordi du har spurt om din livsoppgave. Fordi du er en lysarbeider våker jeg over virkeliggjøring av din guddommelige livsoppgave. Du har vært en lysarbeider lenge, og du ha til tider følt deg annerledes og isolert. Du kan være sikker på at du aldri har vært alene, og at du aldri vil ble alene.

Når du føler deg presset til å skape forandring på din arbeidsplass eller i hjemmet kan det være jeg som oppmuntrer deg til å gi din livsoppgave høyere prioritet. Jeg kan omorganisere din timeplan og støtte deg på måter som gjør din vei smidig og harmonisk. Bare spør meg, og det er gjort. Jeg vil også hjelp deg å føle deg trygg og komfortable på dine endringer i livet."

Oceana

"Ta affære. Du er i kontakt med din sannhet i denne situasjonen. Du trenger å stole p din magefølelse, og kjærlig hevde deg selv.

Tilleggsbudskap: "Stup i det! Det er ikke behov for mer granskning eller tid! Her kan du stole på dine følelser. Jeg vil veilede deg gjennom de handlinger som er nødvendig i forhold til omstendighetene. Unngå utsettelser. Bryt situasjonen opp i små steg så du ikke føler deg overveldet. Så kan du ta stegene med jevne mellomrom.

Du vet allerede hva du skal gjøre med denne situasjonen, og du har bestemt deg for å ta affære. jeg er her for å bekrefte at din avgjørelse er på Lysets vei. Selv om det kanskje kan bli litt kortvarig hardt arbeide eller følelsemessig opprør, vil dette snart bli erstattet med en mental letthet som kan minne om å sveve et sted som en sommerbris.

Noen ganger vil du kanskje føle deg for følsom eller trøtt til å handle. Det er fordi du er usikker på om dine avgjørelser er "riktig". Som regel er det ugrunnet skyldfølselse som drenerer din energi og glede. Det er disse situasjonene det er spesielt viktig å tilkalle englene til å støtte deg i din tro. Legg merke til hvordan dørene med letthet åpner seg for hvert steg du tar. Det er nok et tegn på at du er på rett kurs."

WLmtk;

Jeg forkortet nicket ditt så det ikke ble så langt og skrive..

Mye av det som står i disse kortene stemmer, jeg er i gang med å skaffe meg en ny og bedre jobb, det er 98% sikkert at det ordner seg med typen/eksen..jeg holder også på å fullføre lappen en gang for alle !

Om mine avgjørelser er riktig har jeg gått i meg selv og spurt om opp til flere ganger, og jeg har funnet ut at jeg må følge hjertet , samtidig fornuften og IKKE gi opp !

Takker VELDIG for at du gadd å ta deg tid til meg <3

Hei :)

Tror det vil gå sin tid får å få ordnet opp i det vist det blir dere 2 igjen? får ikke opp noe graviditet på deg de 2 neste årene.. :(

Annonse

-mtp- :

Neinei,det med anonymknappen går bra :)

Men da lurer jeg på hvorfor jeg nå står på badet med to positive tester ?? hvis jeg ikke skal ha barn før om i hvertfall 2 år ?

Jeg skjelver nå, vet IKKE hvordan jeg kan fortelle exen om dette :S Det kan jo ødelegge alt :S

gratulerer!! dette går bra, ta med deg englekortene i hjertet ditt og finn styrke i de ordene, om det blir brudd pga dette så klarer du deg, jeg vet det høres grusomt ut! men du er sterk :) og jeg tror det går bra med litt tid og tålmodighet :)

stooor klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...