bIomstre Skrevet 28. juni 2011 #1 Del Skrevet 28. juni 2011 Noen som har sett på eller kjøpt trampoline denne sessongen og vet hvor jeg kan finne en som har sikkerhetsnettet festet på innsiden av kantbeskytteren? Slik som denne: http://www.jumpking.no/index.cfm?id=185992 Både den de har på Plantasjen ( i allefall på nett) og den de annonserer for på Europris har nett på utsiden av kantbeskyttelsen... http://www.europris.no/kunder/europris/cms.nsf/doc/05E867AF3BAD4AA7C12578B900257380 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hesther Sprilleli Skrevet 28. juni 2011 #2 Del Skrevet 28. juni 2011 Jysk har faktisk trampoline med nettet innenfor vantet. Tror også at enten Toysrus eller Yes,vi leker har av samme type. Galskap å kjøpe trampoline med nett utenfor vantet ja. Vi har den fra Jumpking, er kjempefornøyd med den-like fin etter maaange år i hagen vår. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bIomstre Skrevet 28. juni 2011 Forfatter #3 Del Skrevet 28. juni 2011 Tusen takk for tips! Da skal jeg ta en titt på Jysk og Toysrus, de har jeg i nærheten. Har også sendt en forespørsel på fraktprisen til de til Jumpking, men frykter det blir litt mye.... (bor langt unna deres lager). Yngste her er bare 3, så vi trenger en som kan vare i minst 10 år, trampoline er vel gøy leeeenge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hercule Poirot Skrevet 28. juni 2011 #4 Del Skrevet 28. juni 2011 Vi kjøpte på Jumpking og er meget fornøyd. Det var ikke så veldig dyrt å få den brakt hjem, så synes absolutt Jumpking bør være et alternativ. Dessuten - deilig å få disse digre pakkene brakt på gårdsplassen, da, og slippe bæring og lemping. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bIomstre Skrevet 28. juni 2011 Forfatter #5 Del Skrevet 28. juni 2011 Sjokk, fikk akkurat svar på prisforespørselen min, og det ville bare koste kr 540 å få det på døra, jeg hadde sett for meg minst det dobbelte... Da får vi ta det til vurdering. Hvis den til Jumpking er av bedre kvalitet, så vil det jo lønne seg over tid ettersom den vil være i bruk lenge. Bare utrolig synd de ikke har den i grønn lenger, da hadde jeg vært solgt, he, he. Ellers var den på Jysk (den på tilbud i allefall) litt mindre (3 m), og den på Toys'r'us veeldig fargerik... Må kanskje dra å se på de for å se om kvaliteten ser god ut, den på Toys koster jo 3.177, så er jo ikke en sånn skikkelig billigvariant kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hercule Poirot Skrevet 28. juni 2011 #6 Del Skrevet 28. juni 2011 Denne har vi: http://jumpking.no/index.cfm?id=304893 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serepta Skrevet 28. juni 2011 #7 Del Skrevet 28. juni 2011 Vi kjøpte vår på Toys R Us Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bIomstre Skrevet 28. juni 2011 Forfatter #8 Del Skrevet 28. juni 2011 A, heldige deg som har grønn! Neste ladning er bare i blått nemlig.... eller tror jeg da, jeg spurte kanskje bare om de store jeg i mailen min. Hm.... Synes barna den er stor nok? To barn kan hoppe samtidig, og god nok plass til en salto? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bIomstre Skrevet 28. juni 2011 Forfatter #9 Del Skrevet 28. juni 2011 Brød og sirkus, hvordan er ditt inntrykk av den da? Er kantbeskyttelsen tykk? Har den god sprett? Virker den solid? :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serepta Skrevet 28. juni 2011 #10 Del Skrevet 28. juni 2011 Vi har den minste, og den kjøpte vi for 4 år siden. Rammen står ute hele vinteren, mens duken, polstring og sikkerhetsnett tas inn hver høst. Den er solid, og spretter bra ja. Det er ingenting som har gått i stykker på den, men nå begynner den kanten rundt å bli sliten. Spesielt der man går inn og ut ser jeg, men det er jo egentlig bare å snu litt på den kanten, for å få jevnere slitasje. Har blitt brukt til to av våre egne barn + en haug med nabounger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bIomstre Skrevet 28. juni 2011 Forfatter #11 Del Skrevet 28. juni 2011 Høres bra ut, takk for tilbakemelding :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hercule Poirot Skrevet 28. juni 2011 #12 Del Skrevet 28. juni 2011 Opptil 3 unger samtidig, men ingen særlig store barn har prøvd den enda. :-) Frøkna her er 6 og er ikke på salto-nivå enda, mulig den blir litt liten da. Men vi ha'kke plass til no' større...! Frøkna her synes den er stor nok i massevis så langt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bIomstre Skrevet 28. juni 2011 Forfatter #13 Del Skrevet 28. juni 2011 Skjønner. Vi har plass, + en 10 åring med venner. Så da tror jeg vi må gå for den største. Så får heller mor overleve at den er blå... (skal lure på hvorfor de alltid må være blå?!). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
olla Skrevet 29. juni 2011 #14 Del Skrevet 29. juni 2011 Jeg lette også etter en slik, og vi fant på Jysk. Har den på 3.året nå, og er fremdeles fornøyd, og kjekk pris også, tror vi betalte 1400,- inkl sikkerhetsnettet!! Så kjøp i vei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bIomstre Skrevet 29. juni 2011 Forfatter #15 Del Skrevet 29. juni 2011 Takk for tips. Den jeg finner på nett nå er for liten, da vi har bestemt oss for å gå for en på 4,3 m. Men det kan jo henne de har større enn den de annonserer for, så jeg får ta en tur ut i helgen å sondere :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jojo x3 Skrevet 29. juni 2011 #16 Del Skrevet 29. juni 2011 Vi kjøpte fjorårets modell i år for 1999;- på Brio lekebutikk. Den hadde sikkerhetsnettet på innsiden. Vår er 4m. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bIomstre Skrevet 29. juni 2011 Forfatter #17 Del Skrevet 29. juni 2011 Takk for tips. Her ligger vel Briobutikken mellom Toys og Jysk, så da har jeg lørdagens kjørerute klar :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gulljente+gullgutt Skrevet 29. juni 2011 #18 Del Skrevet 29. juni 2011 Vi kjøpte trampoline med sikkerhetsnett som festes slik du mener på plantasjen for 2 uker siden. Trampolinen kostet 1499,-, sikkerhetsnettet 799,- og stige om du vil ha det kr 199,-. Vi er kjempefornøyd med vår. Er 3,6 i diameter og har god plass. Kjøpte vår i sandnes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bIomstre Skrevet 29. juni 2011 Forfatter #19 Del Skrevet 29. juni 2011 Også akkurat i det området jeg skal kjøre på lørdag da gitt! Takk for tips :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå