Gå til innhold

Nekter du deg selv mange fristelser i hverdagen?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Og i såfall hva?

Kan være alt fra "syndig" mat/snacks, eller andre ting du er "avhengig" av.

Og hvorfor nekter du deg selv dette? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eneste jeg nekter meg selv for tiden, er sex. Er singel og har blitt utnytta av mannfolk i flere år. Nå orker jeg ikke mer - selv om det er tiltak å ikke få noe på lang tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Jeg er egentlig en som kunne spist ubegrenset, jeg elsker mat og godis og spiser unormalt mye til å være kvinne dersom jeg ikke begrenser meg selv. Og grunnen til at jeg begrenser meg selv er at jeg har vært overvektig og vantrivdes noe helt enormt med det. Nå er jeg slank, veltrent, kan gå med hva jeg vil av klær og det ser bra ut, og jeg føler meg sterk og sunn i kroppen med masse overskudd til barna. Dette er viktigere for meg enn å spise alt jeg har lyst på, så derfor begrenser jeg meg selv.

Ellers nekter jeg meg selv å shoppe vilt til både meg selv og barna. Grunnen er ganske enkelt at vi strengt tatt ikke har råd til det, og heller bør spare pengene til mer fornuftige ting. Jeg shopper jo klær vi må ha, men kunne gjerne ha shoppet det femdoble om jeg hadde hatt råd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MAT!!

Jeg kunne spist og spist. Er ikke overvektig med den eneste grunnen til det er fordi jeg nekter meg mat og godigs. Elsker salt søtt surt bittert...ja alt som er spiselig.

Holder meg til 1300 kcal pr dag og det er ikke så mye for en som er glad i mat. Ellers er jeg ex røyker, var totalt avhengig og selv nå, 5 år etter kan jeg kjenne suget, så du kan vel si at jeg nekter meg det også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...