Anonym bruker Skrevet 28. juni 2011 #1 Del Skrevet 28. juni 2011 Sendte meldekort i helga og pleier alltid få mandagen, men ikke nå nei.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2011 #2 Del Skrevet 28. juni 2011 Meldekorete skulle vært sendt helgen før, eller neste helg. Du har nok bommet litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2011 #3 Del Skrevet 28. juni 2011 Hehe, nei har ikke bommet. Det skulle sendes denne helgen. Ikke alle som sender lik helg. HI Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2011 #4 Del Skrevet 28. juni 2011 Hmmm...trodde alle sendte samme helg jeg. Fikk du en bekreftelse på sendt meld.kort da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2011 #5 Del Skrevet 28. juni 2011 Alle sender ikke samme helg nei.. Jeg sendte denne helgen, og har fått penger.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2011 #6 Del Skrevet 28. juni 2011 Ja, jeg fikk bekreftelse på at meldekortet ble sendt. HI Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2011 #7 Del Skrevet 28. juni 2011 Nå er de inne. HI Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå