Gå til innhold

En bekjent av meg "feiret barnet med en røyk - hasj".

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Kompisen til samboeren min ble pappa for et par dager siden, og i går kveld hadde den nybakte pappaen og en venn av han feiret det hele med en røyk hasj!

Herregud! Trenger jeg å si mer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Der jeg kommer fra er det vanlig med "krømpe-fest". Da tar gubben seg ei så seriøs fylla at han nesten ikke klarer stå på beina. Vet ikke hva som er verst egentlig.....:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange DIB-kjærringer her inne er helt på trynet altså! Dere mener man må ringe BV dersom mor/far kjører med barnet på fanget 50 meter, men bruk av narkotika er helt OK?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke skyt meg om jeg tar feil, men er det ikke sånn at hasj faktisk er mindre skadelig en sigareter og alkohol? sett som et engangstillfelle? Du blir vel ikke videre oppvakt om du røyker mye hajs (har hørt man kan bli varig sløv, men det er ved grunndig konsumering over lengere tid)

Men kan ikke si jeg er FOR hajs altså, og hadde vel ikke blitt videre imponert om mannen min feiret på samme måte. men om man tar en joint i året liksom, og ikke har no problemer med vane og utviding av lasten, så ser jeg ikke helt problemet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Narkotika er ulovlig i Norge, i motsetning til alkohol. Hadde politiet tatt denne pappaen med hasj, så hadde han fått en klekkelig bot, og hadde han eller kompisen hatt mye hasj på seg, så hadde det vanket fengsel. DERFOR er ikke hasj noe man skal bruke.. Det spiller liten rolle om det er mer eller mindre skadelig en prince mild..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...