lavendula Skrevet 28. juni 2011 #1 Skrevet 28. juni 2011 De før så koselige bleieskiftene med lillejenta på 8 mndr.. Begynner å bli en lang hylekonsert fra vi tar av bleien.. Stellebord bruker vi ikke lengre, har ei stellepute på golvet og ellers sitter/står hun på fanget mitt. Aller verst er det når hun skal ha klærne på seg, hun vrir og spreller og hyyler. Det kommer ingen tårer så jeg tror ikke hun har vondt noe sted. Og ellers er hun blid, frisk og rask. Lurte på om jeg kunne være litt hardhendt, men jeg ser faktisk at hun hyler FØR jeg har begynt å ta på henne klærne. Synger og gir henne noe å holde på, men motstanden er like stor.. hva kan dette være?
corerith Skrevet 28. juni 2011 #2 Skrevet 28. juni 2011 Helt normalt! Går litt opp og ned med dette her i huset også Begynte i 6-mnd-alderen, og holde på ennå i varierende grad (10 mnd nå). Hun vil nok rett og slett ikke kle på seg, det er jo så herlig å sprelle splitters naken! Gi henne noe å riste på som lager lyd, for eksempel en gammel vitaminboks med noe oppi som bråker godt, stor suksess her i huset
Mammahjertet <3 Skrevet 28. juni 2011 #3 Skrevet 28. juni 2011 I den alderen der begynner de å vise stadig mer vilje. Det var i den tiden mini her i huset plutselig haaaaatet å pusse tenner blant annet. De viser stadig mer av sin personlighet og særegenheter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå