Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

De før så koselige bleieskiftene med lillejenta på 8 mndr.. Begynner å bli en lang hylekonsert fra vi tar av bleien.. Stellebord bruker vi ikke lengre, har ei stellepute på golvet og ellers sitter/står hun på fanget mitt.

Aller verst er det når hun skal ha klærne på seg, hun vrir og spreller og hyyler. Det kommer ingen tårer så jeg tror ikke hun har vondt noe sted.

Og ellers er hun blid, frisk og rask.

Lurte på om jeg kunne være litt hardhendt, men jeg ser faktisk at hun hyler FØR jeg har begynt å ta på henne klærne.

Synger og gir henne noe å holde på, men motstanden er like stor.. :)

hva kan dette være?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt normalt! Går litt opp og ned med dette her i huset også :) Begynte i 6-mnd-alderen, og holde på ennå i varierende grad (10 mnd nå). Hun vil nok rett og slett ikke kle på seg, det er jo så herlig å sprelle splitters naken! Gi henne noe å riste på som lager lyd, for eksempel en gammel vitaminboks med noe oppi som bråker godt, stor suksess her i huset :P

Skrevet

I den alderen der begynner de å vise stadig mer vilje. Det var i den tiden mini her i huset plutselig haaaaatet å pusse tenner blant annet. De viser stadig mer av sin personlighet og særegenheter.

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...