Anonym bruker Skrevet 28. juni 2011 #1 Del Skrevet 28. juni 2011 det kan være fra alt mellom himmel og jord Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2011 #2 Del Skrevet 28. juni 2011 ...når vi fortalte naboen at barnet vårt hadde fått et alvorlig syndrom: "Jasså - mannen din klarte ikke lade kanonen sin skikkelig denne gangen altså!!!" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2011 #3 Del Skrevet 28. juni 2011 For en stygg ting å si!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2011 #4 Del Skrevet 28. juni 2011 ei venninne spurte meg hvor lang tid det tar å tørke klærne når det henger ute. det var ca. 25 varme grader.... hvordan skal jeg aner det??? det kommer jo an på stoffet på klærne. sa at det kan ta fra 1 til 2 timer.... da det tok litt lengre tid ble hun sur for at jeg svarte feil.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2011 #5 Del Skrevet 28. juni 2011 en gang... ei venninne og jeg var ute på byen en kvel. vi gikk til et helt nytt sted der ingen har vært før. hun spurte meg: hvordan er dette stedet her? hvordan skal jeg vite???? har ikke vært der før!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2011 #6 Del Skrevet 28. juni 2011 " Jeg tror hun sover så godt om natten fordi hun får tran!" "At en mørkhudet og en hvit får barn, er som å parre hest og skilpadde" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2011 #7 Del Skrevet 28. juni 2011 Ei venninne og meg kjørte til byen. I 80 sona lå jeg bak en bil som kjørte i 50. Jeg blei meget lei og sa "Hvorfor må ha kjøre i 50 i 80 sona?" Så sier venninna mi "Åssen vet du at han kjører i 50?" hahahahaha Jeg kunne ikke annet enn å le. Ho blei drittsur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2011 #8 Del Skrevet 28. juni 2011 "Jeg skjønner ikke hvordan det kan være så mange sauer i dette landet siden det er så populært å spise lam..?" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2011 #9 Del Skrevet 28. juni 2011 til 1447 ha, ha, den var morsom... var det ei venninne av deg som sa det? hun kan ikke være norsk???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2011 #10 Del Skrevet 28. juni 2011 "Pene småpier sloss ikke" Av en lærer på barneskolen da jeg hadde vært i slosskamp med en eldre gutt, etter at han hadde tømt alle bøkene mine i en søledam. Han slapp unna uten tilsnakk, men heldig vis med en skikkelig blåveis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2011 #11 Del Skrevet 28. juni 2011 Joda, er norsk, men tenker ikke alltid før hun snakker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2011 #12 Del Skrevet 28. juni 2011 Jeg fikk akutte magesmerter, så ille at jeg lå sammenkrøket på badegulvet. Samboeren min kjørte meg på legevakten. Legen klemte litt, tok et par prøver. så klappet han meg på låret og sa. Ikke noe galt her, - (jeg så sikkert ikke overbevist ut) Så han fortsatte -Så så, lille venn, vi skal ikke begynne å rote i magen din ikveld. viste seg noen uker etter på at jeg var gravid. + at jeg hadde betennelse i spiserøret og magesekken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2011 #13 Del Skrevet 28. juni 2011 Jeg og mannen satt å diskuterte hva vi trengte og ikke trengte å ha med på ferie nå i sommer. Så smeller det fra mannen: "Trenger vi å ha med vogna?" Ehh, neida. Guttungen på 5 mnd går selv han Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2011 #14 Del Skrevet 28. juni 2011 Jeg og ei venninne var ute og kjørte.... Dvs JEG kjørte - og hun satt på. Vi pratet om løst og fast - og jeg spør henne når hun har tenkt å ta sertifikatet... Hun svarer - og spør så meg: "Men når har du tenkt å ta den da?" !!!! Hehe - jeg begynte å le høyt - og hun ble tomatrød ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2011 #15 Del Skrevet 28. juni 2011 Jeg fortalte et eller annet om min tvillingsøster til en kollega. (Som jeg forøvrig kjente ganske godt) Etter en stund klarte hun å spørre hvor gammel søsteren min var. Ehhh...like gammel som meg...? Ellers er min samboer ekspert i dumme spørsmål. "Skal du sykle?", når jeg står med sykkelhjelm, sykkelen i hånda og klar til å hive meg på. Eller når jeg står og sliter over grytene. "Hva gjør du?" Hva ser det ut som da? Kommer mye artig fra den mannen der:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2011 #16 Del Skrevet 28. juni 2011 Da jeg fikk førsemann, besøkte jeg stolt min egen bestemor en ukes tid etter fødselen. Siden magen min var gigantisk før fødselen, følte jeg meg svært så nett smekker nå som babyen var ute. kom i klærne fra før graviditeten og alt. Min gamle bestemor kastet et blikk på babyen, før hun sa " Du er nå like tjukk og feit som før han kom ut" Takkskarufaenmeg ha ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2011 #17 Del Skrevet 28. juni 2011 Når jeg er ute å handler og har vogna nesten full så møtte jeg svigermor, så stopper hun opp å ser på meg. Er du ute å handler??? spør ho meg. hadde nesten lyst til å svare ho å si Nei jeg går bare rundt i butikken med full handlevogn for jeg synst det er gøy!!! hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2011 #18 Del Skrevet 28. juni 2011 Jeg giftet meg i fjor, og hadde festen på hotell. I og med at det var sommer var det mange andre på hotellet også. Midt under festen måtte jeg på do, og da jeg gikk gjennom resepsjonen stoppet en dame meg og spurte " er det bryllup her. Er det du som gifter deg?" Jeg ble så paff at det bare glapp ut av meg, " ja, det er bryllup her, men jeg har bare pynta meg siden det er lørdag ( da står jeg i full brudestas fra topp til tå ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2011 #19 Del Skrevet 28. juni 2011 Kanskje ikke den dummeste kommentaren, men den absolutt mest tankeløse og sårende. Bakgrunnen er denne: Jeg ble seksuelt misbrukt av to gutter gjennom tre år på ungdomsskolen. Da jeg endelig fortalte det ble ingen av oss tatt ut av skolen, men alle lærere på skolen ble informert, BV var på skolen og hadde møte osv da saken var svært omfattende og ekstrem. Jeg vet også at et par av lærerne visste om overgrepene før alle ble informert, men ingen gjorde noe, da disse guttene også var kjent for å være voldelige mot lærerne. Disse guttene sine familier var også kjent i lokalmiljøet for ekstrem vold, overgrep, tre drap osv. med andre ord skikkelig mafiavirksomhet. Uansett, en dag ble jeg dratt inn på ett toalett av en av guttene, slått til blods, var delvis avkledd nedentil og gutten satt overskreds over meg. Jeg skrek og en lærer kom inn. Lærerens kommentar var dette "Dette er ikke tidspunktet å gjøre slikt på", før han lukket døren og gikk. Voldtekten ble ikke fullbyrdet denne gangen, men da jeg slapp ut av toalettet ti min seinere, enda mer banket opp, var ikke læreren å se noen steder. Jeg er fremdeles forbanna over at en mann i hans posisjon ikke hjalp meg selv etter at han var informert over at det foregikk overgrep på skolen. Et par uker etter fikk jeg politibeskyttelse og voldsalarm som jeg måtte gå med ti år etter jeg gikk ut av skolen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2011 #20 Del Skrevet 28. juni 2011 Fra helsesøster, når jeg fortalte at datteren min hadde fått påvist kromosomfeil: " Åja..ja, er det sånn at hun mangler alle kromosomene da eller?" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2011 #21 Del Skrevet 28. juni 2011 Jeg syns egentlig dette var ganske dumt: "hva er det mest dummeste spørsmål/kommentar dere har fått?" - jeg ser KUN feil i den setningen der! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2011 #22 Del Skrevet 28. juni 2011 Ca 6 mnd etter jeg fikk første mann så var det ei som lurte på om ho kunne spørre meg om en ting ho lurte på i forbindelse ved fødsel. Jeg saart ho bare kunne spørre i vei jeg. Det ho da klarte å spørre om var: åssen var det med mensen under fødselen?? Jeg klarte ikke helt å svare jeg;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
duracellmamma Skrevet 28. juni 2011 #23 Del Skrevet 28. juni 2011 Også måtte det komme en idiot å ødelegge hele tråden !!! Naut ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2011 #24 Del Skrevet 29. juni 2011 Hadde en venninne som stadig skrev meldinger til meg om jeg var våken. Ble så lei at jeg måtte svare: "Nei, er ikke våken, ligger her og sover". Det var når vi nettopp hadde fått telefoner da:-) Og så hadde gutten min vært syk over en lengre periode med bl.a. lungebetennelse, hadde vært innlagt på sykehuset også. Han hadde ikke gått opp litt en gang over en lengre periode (fra 10 til 12 mnd). Fortalte om det til venninna mi. Så ca. 2 uker etterpå hadde han rast opp i vekt, blitt frisk og rask igjen. Så finner venninna mi på å spørre meg hva jeg har gjort annerledes denne gangen! Fikk ikke så lyst til å svare henne da nei... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2011 #25 Del Skrevet 29. juni 2011 Jeg er tydeligvis en idiot jeg da. Kunne sagt flere av disse tingene selv. Noen i ironi, noen som høflighetsfraser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå