Anonym bruker Skrevet 28. juni 2011 #1 Del Skrevet 28. juni 2011 hva hadde dere syns om det?jeg sier det er uaktuelt,for jeg vet han ikke greier å stoppe med ett par øl...nekter å drasse med meg en brisen mann på fødestua,er vell lite sannsynlig at det skjer noe akkurat da,men man vet jo aldri... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2011 #2 Del Skrevet 28. juni 2011 helt enig med deg! Det hadde ikke jeg heller akseptert. Mannen her i hus skal ikke ut noe mer på fest og jeg har 4 uker igjen. Men dette er noe han er helt enig i selv da- jeg tvinger han ikke. Ønsker ikke din mann å være helt endru når hans barn skal bli født? Er jo litt tustelig å ta med en mann som lukter fyll på fødestua. Hadde jeg vært jordmor så hadde jeg reagert hadde en kommende pappa kommet inn stinkende på fødestua. Syns du skal stå på ditt jeg, HI heier på deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2011 #3 Del Skrevet 28. juni 2011 Min mann kan ta en fest og et par øl, men drita full vil jeg ikke ha mannen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2011 #4 Del Skrevet 28. juni 2011 Min mann skal ikke drikke den siste måneden han ,stakkars. Så slem er jeg Skjønner deg veldig godt jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2011 #5 Del Skrevet 28. juni 2011 Jeg sa tidlig ifra til mannen at jeg ikke ønsket at han skulle drikke noe de siste 3 ukene før terminen. Om han allikevel skulle ønske å ta seg en fest kunne han fint glemme å være med på fødselen, BASTA! Han var da enig om å ikke drikke i den perioden, og skjønte jo at det vill vært flaut å stinka fyll på føden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2011 #6 Del Skrevet 28. juni 2011 Jeg er så heldig at jeg har en mann som klarer å tenke helt sjøl! Han fant selv ut at 4 uker før termin er det ikke noe vits å drikke. Ikke et par øl engang! Han vil gjerne være kjørbar når jeg skal på føden. Må være slitsomt å ha en mann som man må "nekte" ting og tang. Men det er vel en helt annen diskusjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2011 #7 Del Skrevet 28. juni 2011 Herregud da! Hvis du ikke har noen tegn på at fødsel har startet skjer jo ikke akkurat noe på 20min. heller. Han trenger vel ikke drikke seg drita - hva slags menn er det dere har? Og en fødsel tar jo som regel mange timer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2011 #8 Del Skrevet 28. juni 2011 14:15, kult å komme i taxi til føden med en stinkende mann? Neitakk. Har mannen et problem med å la være å drikke 1 uke (!!) før termin, bør han vurdere om han har et alkoholproblem. Hilsen hun over her som er glad for å ha en mann som tenker sjøl. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2011 #9 Del Skrevet 28. juni 2011 Min samboer klarte å finne ut av det sjølv, noe jeg er veldig glad for. For viss han hadde drukket alkohol da jeg måtte fø så hadde jeg vert hjelpeløs. min fødsel startet helt uventet og med skikkeleg vonde rier med 4 minutters mellomrom. jeg hadde ikke klart å kjørt opp til føden selv. fødselen tok 1 time og 20 minutter. så alt kan skje uten forvarsel på fødsel =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2011 #10 Del Skrevet 28. juni 2011 Her blir det ikke noe fest eller drikking på mannen den siste mnd før termin. Han syns det er helt greit.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2011 #11 Del Skrevet 28. juni 2011 Fest-OK Alkohol-Nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2011 #12 Del Skrevet 28. juni 2011 Her fungerer det ikke med fest uten alkohol for gubben, han bukker under for drikkepresset, iallfall nå om sommeren.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2011 #13 Del Skrevet 28. juni 2011 Kjære vene. Så ingen av deres menn kan kose seg med ei øl eller to i sommersola, eller ei halv flaske vin?? Hva er dere slags rivjern? Det får da mannen min vurdere selv, hva som er lurt og ikke. Og havner vi på sykehuset med en halvbrisen mann så blir det hans problem... Og vi er ikke de første og neppe de siste heller... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2011 #14 Del Skrevet 28. juni 2011 Sambo hadde ikke turt å tenke tanken en gang...! Og hadde det skjedd og fødsel satte i gang mens han var brisen/full, ja da kunne han drite i å dukke opp på sykehuset i det hele. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2011 #15 Del Skrevet 28. juni 2011 Mannen jobbet så langt unna han, at han hadde hjemmekontor 14 dager før termin! Så nei, alkohol så tett oppi er ikke aktuellt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2011 #16 Del Skrevet 28. juni 2011 Hehe, jeg var på ultralyd 3 uker før termin og fikk beskjed om at ungen lå veldig høyt, jeg hadde en unormalt lang livmorhals og var heeeeelt umoden. Jeg måtte nok belage meg på å gå over termin! På førstegangsfødende tok det gjerne 3 uker fra ungen sank ned og festet seg til fødsel, og min unge var ikke i nærheten av å ville synke ned enda... To dager senere skulle mannens håndballag ha sin årlige fest, og han hadde på forhånd sagt han ikke skulle komme. Jeg sa han trygt kunne gå siden det jo ikke var noen fødsel på gang. Han var veldig i tvil og jeg måtte omtrent dytte han ut av døra (dette er en av veldig få ganger i året han er på fest). Han dro og kom tilbake i tretiden på natta, han hadde drukket litt men hadde selv vett på å holde seg rimelig presentabel. Klokka halv seks på morgenen, da han hadde sovet i to timer, gikk vannet! Riene kom med en gang etterpå og klokka ni på morgenen hadde jeg rier hvert tredje minutt... Mannen var ikke fyllesyk for han hadde ikke drukket så mye, men det luktet litt fyll av han stakkars, og uthvilt var han jo ikke De neste gangene jeg har vært gravid har han knapt rørt dråpen, vet jo aldri når noe kan skje, og han vil være uthvilt og uten alkohyler i kroppen om vi plutselig må på sykehus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2011 #17 Del Skrevet 28. juni 2011 Hadde ikke akseptert det med mindre det var snakk om 2 øl hos en kompis og hjem tidlig. Aldri noe fyllefest rett før fødsel. Er glad min mann var såpass smart at jeg ikke trengte å ha den problemstillingen når jeg skulle føde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2011 #18 Del Skrevet 28. juni 2011 Ja, men herregud da!! LA HAN DRA!!! For noen sure og bitre kjerringer dere er!!! Viss mannen vil dra på fest, ja so what???? De fleste voksne menn har vel slutta å drikke seg dritings på fest vel?? Og viss du har en så barnslig og umoden mann som ikke kan stoppe før han blir sørpe full, ja så hvorfor i h****te har du bestemt deg for å ha barn med han??? Jeg HATER slike innlegg her inne; "Mannen vil på fest 6 mnd før termin, men tenk om fødselen plutselig starter og er over på tre minutter, så han går glipp av alt, buhu, det er så synd på meg.." Hva feiler det dere??? Skal mannen virkelig bure seg inne, fordi det plutselig kan skje noe?? Djises, dere har et ganske stort kontrollbehov vet dere det?? Og viss han går glipp av fødelsen til sitt barn, ja hvem sitt tap er det? Snakk om å være hysterisk... Ikke rart Norge ligger på toppen når det kommer til skilsmisser... Hilsen ei som lett hadde latt mannen dra på fest en uke før terrmin... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2011 #19 Del Skrevet 28. juni 2011 Det sier jo mest om deg da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2011 #20 Del Skrevet 28. juni 2011 Det som forundrer meg mer, er at voksne mennesker MÅ drikke alkohol for å ha det gøy, uansett termin eller ikke. Ingen som nekter mannen dra på fest og omgås kamerater her. Og når barnet kommer, skal mannen da fortsette å dra på fester og drikke i hytt og pine? Og du sitte aleine hjemme med ungen? Javel... Hvis det at man ikke får lov å drikke seg dritings er skilsmissegrunn, så har ikke det ekteskapet vært noe særlig sterkt i utgangspunktet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2011 #21 Del Skrevet 28. juni 2011 Mannen min skal ikke drikke de 4 ukene. Slik var det også sist. Det er 4 uker av sitt liv han ofrer for barnet sitt og han syns ikke det er spesielt vanskelig å la være å drikke alkohol heller. Syns det er veldig merkelig med menn som MÅ drikke så tett opp under fødselen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2011 #22 Del Skrevet 28. juni 2011 Jeg fødte to uker før termin, så en uke før var vi akkurat kommet hjem fra sykehuset. Mannen dro på konsert den dagen, husker jeg. Drakk noen øl med hun han var med og ble kjørt hjem igjen på natta. Det gikk helt fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2011 #23 Del Skrevet 28. juni 2011 Javel, og hva mener du med at det sier mest om meg? Og hva er det som blir sagt? Kjære 18.34, håper du klarer å svare meg... Hilsen 18.27 som fortsatt ikke ser problemet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2011 #24 Del Skrevet 28. juni 2011 Stakkars mannfolk sier jeg! La dem nå få bruke sunn fornuft og bestemme selv. 1 uke før termin? Seriøst? Mannen min var på fest til og med på termindagen, tok seg vel 1 øl eller 2 og kom hjem rundt kl 01. Det hadde jeg ingen problemer med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2011 #25 Del Skrevet 28. juni 2011 Ja, stakkars mannfolk som bør/må avstå fra alkohol et par uker for sin partner og ufødte barn noen uker av sitt liv. Det er så utrolig synd på dem! Tenk om de skulle gå gravide i 9mnd da, de hadde vel dødd av abstinenser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå