Trollmora86 - to fine gutter Skrevet 28. juni 2011 #1 Skrevet 28. juni 2011 Merker dere kynnere? Jeg har merket kynnerene den siste uka. Når jeg la meg igår ble magen knallhard og det var ubehagelig. Jeg har også merket at magen strammer seg om jeg går mye og blir sliten. Jeg fikk kynnere på denne tiden med førstemann, så jeg er ikke videre bekymret. Men litt plagsomt er det. jeg er 16+0 idag.
TM 28 Skrevet 28. juni 2011 #2 Skrevet 28. juni 2011 Ja jeg merker de veldig godt. Jeg er annengangs, 27+4 i dag og har hatt de siden tidlig i svangerskapet. Har de flere ganger daglig nå, uten noen "triggere". I det siste har jeg hatt mensmurringer i ryggen og i magen med nedpress når jeg har fått kynnere, så jeg skal inn og sjekke mormunnen på fredag. Eneste man kan gjøre, er vel å "jobbe med de, ikke mot de", hele veien frem mot fødselen =)
Lille_bo Gutt 07 og gutt 11 Skrevet 29. juni 2011 #3 Skrevet 29. juni 2011 Haha ja kanskje det er det det er!! Har vært så bekymra fordi magen blir stram i tide og utide. Er andregangs å kjente ikke en kynner sist men man kan vel få det med nr 2 da! uff... så dum vett... Med førstemann ble magen hard når jeg lå på føden å gutten skulle ut! så ble meget bekymret nå de ukene her hvor den har blitt hard men ikke vond da... Er det jeg har trøsta meg med. hehe... hooooi.... letta!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå