Anonym bruker Skrevet 28. juni 2011 #1 Del Skrevet 28. juni 2011 Eller holder det med regntøy og en ekstra jakke? Og kjøpe parkdress når det blir litt kaldere? 16 mnd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2011 #2 Del Skrevet 28. juni 2011 Min 2 åring skal ha både parkdress(tynn) og regndress, og jakke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2011 #3 Del Skrevet 28. juni 2011 Altså.. Ikke jeg altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2011 #4 Del Skrevet 28. juni 2011 I august har jeg bare hengende regntøy i barnehagen, og ei tynn jakke. Nærmere slutten av sept/oktober kommer nok parkdressen frem, om vi ikke får en veldig lang og varm høst da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2011 #5 Del Skrevet 28. juni 2011 Trenger bare regntøy/støvler og jakke/joggesko. Dress kan fint ventes med. Hilsen bhg.ansatt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2011 #6 Del Skrevet 28. juni 2011 Hun er midt mellom to størrelser og litt kjipt å kjøpe en parkdress som passer akkurat nå og må kjøpe ny igjen etter en mnd... Da holder det kanskje med bare regntøy da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2011 #7 Del Skrevet 28. juni 2011 Her varierer været såpass mye at vi har alt i august. Er tross alt bedre for barna å gå med dress enn regntøy som er klamt. Dress må du jo kjøpe alikevel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2011 #8 Del Skrevet 28. juni 2011 Her har været vert så dårlig i år at parkdressen har hengt i bhg siden i vår og ble brukt senest i forrgie uke. Parkdressene er ofte bedre enn regntøy når det er varmt, men litt regn. Regntøyet puster ikke, så blir fort klamt. Jeg vil anbefale å ha begge deler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2011 #9 Del Skrevet 28. juni 2011 Jeg tenker det kan være greit med begge deler. Hvis barnet skal ut to ganger i løpet av dagen og det regner på formiddagen og fremdeles er litt vått ute på ettermiddagen. Hvis regntøyet da er gjennomvått etter første tur ut, er det greit å ha en dress og ta på ungen. Der jeg jobber oppfordrer vi faktisk foreldrene til å ha to sett med regntøy i barnehagen. Men jeg bor og i Bergen hvor det regner en del til tider. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå