Anonym bruker Skrevet 28. juni 2011 #1 Del Skrevet 28. juni 2011 Neste uke har barna mine på snart 7 år og 9 år en ukes ferie sammen med meg før hele familien har ferie sammen resten av måneden. Jeg gleder meg masse til å finne på ting med bare de store og kunne bruke ekstra tid på bare dem Har forsøkt å tenke ut noen passe utfordrende og hyggelige aktiviteter, og lurte på å ta dem med på sykkeltur til oldeforeldrene en av dagene for å spise lunsj der, men vet ikke helt hvor langt en snart 7 åring vil orke å sykle? I følge NAF sin ruteplanlegger er det ca 17 km hver vei. Det er litt bakker innimellom, men de er for det meste slake. Stort sett er veien noenlunde flat. Tror dere dette går bra? Han har sykkel med gir og sykler en del på kortere turer på 3-4 km, men dette er jo veldig mye lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2011 #2 Del Skrevet 28. juni 2011 Ja det tror jeg skal gå fint. Om hjemveien ikke frister så mye så kan dere ta buss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2011 #3 Del Skrevet 28. juni 2011 Jeg synes det er langt, men det kommer nok ann på hvor vant han er til å sykle og hvor godt han liker det. 34 km på en dag er mye. Nå er nok mitt svar preget av at jeg ikke liker å sykle selv. Jeg ville heller tatt med ungene på en skitur på 17 km enn en sykkeltur. Om du gjør det tror jeg i hvertfal dere bør beregne dere enten på overnatting eller på å ta buss hjem. Forklar ungene hvor langt det er og hør med dem om de vil. Har de kjempelyst går det nok bra, er de lunkne tror jeg du bør droppe det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2011 #4 Del Skrevet 28. juni 2011 Hm, buss hjem tenkte jeg ikke på en gang, men det var jo kjempelurt! Han elsker å sykle og er i utgangspunktet ganske utholden av seg, men jeg synes også at det kanskje er litt langt å sykle begge veier på en dag for en som ikke er fylt 7 år enda. Men vi kan jo selvsagt bare sykle til og ta bussen hjem igjen. At jeg ikke tenkte på det! *klaske seg i pannen* HI Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå