Gå til innhold

Tenåringen til ei venninde..

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

chatter med flere menn av alderen 30-80 år..

hadde dere blitt "pass opp" av den grunn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kommer jo litt ann på hva de chatter om og hvor gammel hun er. Det er stor forskjell på en 13 åring og en 19 åring.

En 19 åring som chatter om politikk på en av partienes sider for eksempel er jo ikke noe å bry seg med.

En 13 åring som chatter om sex er det værre med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner ikke, jeg. ble bare spurt om jeg selv ville ha passa på litt.

Ikke lenge siden tenåringen var med en 28 åring..

hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er 16. Og moren har tatt hun i å flørte med disse mennene. Om moren tar seg tilgang til profilen hennes på forskjellige nettsider er det bare utenlandskemenn i alderen 30-60 år, og MSN er det folk fra 30-80.. Moren har ikke tilgang til MSNen hennes.. men har fått litt alder ut av jenta.

En av de eldste har tilbudt jenta flere tusen,- moren aner ikke hvorfor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde dette vært min unge så hadde jeg virkelig snakket ordentlig med henne. Det er så mye rart der ute i verden uansett om man er 13, 19 eller 30 !

Hun hadde ikke fått sotte med datamaskinen uten tilsyn i allefall!

Hadde det vært min venninne for å ta det i dine sko, så hadde jeg snakket med henne å prøvd å gi henne råd for å få slutt på det....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som 16 åringer flest liker de å utforske og i mange tilfeller er det å flørte på nett helt uskyldig! Men man vet aldri hvem man prater med og det kan være en smart ekling som virkelig ønsker å gjøre kriminelle handlinger som den uskyldige 16 åringen ikke har kontroll på.

Hun kan si en eller to ting uten å tenke seg om og den i andre enden kan fange opp hvem hun er og hvor hun bor. Ingen ting er skult i dataverden selv om vi gjerne liker å tro at man er trygg i sin egen stue bak dataskjermen.

Generelt er det jo også ekkelt dersom hun er 16 år og flørter med menn som er 2-4 ganger eldre enn henne... Prat med moren og si hva du synes, selv om dette ikke er din sak! Kanskje moren er lite opplyst som dattra... Mi datter ville ikke fått lovt til å chatte med eldre menn slik... Privat liv eller ikke... Det er snakk om sikkerhet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som 16-åring møtte jeg og en venninne en mann på ferie som vi hadde chattet med på internett lenge. Han var sikkert 25+ og vi ble med han hjem....

Det skjedde ingenting... han viste oss det nye huset sitt, kjørte oss på kafe, spanderte middag - og så kjørte han oss til busstasjonen. Snill mann...

Flaks!!! Ingen som visste hvor vi var.

Tenåringsjenter kan være rimelig gale i hodet, jeg hadde passa på som en hauk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjorde dette selv da jeg var i tenårene.. Møtte en gang en på 36 å jeg var vel 15 eller noe sånt. Det skjedde ingenting! Vi dro på en kafé å tok en kaffe og pratet å det var det! Han var veldig koselig å selvom vi hadde pratet på nett og tlfn i mange mndr så ville han at vi skulle møtes offentlig. Også for at jeg skulle føle meg trygg. Vi pratet sammen mange år etter dette, men møttes aldri igjen siden det er så stor avstand mellom oss..

Jeg må si at jeg møtte en ordentlig real mann som jeg kom godt overens med til tross for aldersforskjellen, men nå er det også sånn at ikke alle er like heldig! Hadde nok tatt en alvorsprat med min datter om hun gjorde det samme av den enkle grunn at man ikke vet hvem det er man egentlig snakker med på nett! Man kan utgi seg for å være hvem som helst. Det er jo ikke alle som møter på en sånn koselig mann som jeg gjorde..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sansynligvis fordi de propper hodet hennes fullt av nye ideer og ting hun ikke har hørt om før. Det er spennende, hun føler seg ikke så ung som hun egentlig er, en voksen mann skriver til henne som en voksen... Osv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, men høres det ikke litt rart ut når jenta prater med menn fra 30 til 80(!) årsalderen.. og noen av de har tilogmed tilbudt henne penger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...