Anonym bruker Skrevet 28. juni 2011 #1 Del Skrevet 28. juni 2011 Jeg har brukt ajax kjøkken, men synes det er vanskelig å få vaska bort all såpa. Må gå over opptil 3 ganger med en våt klut for å få bort all såpa. Noen som bruker såpe som slipper benken lettere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2011 #2 Del Skrevet 28. juni 2011 microfiber, vann og bittelitt zalo eller annen oppvasksåpe. enig i at jif kjøkkenspray er vanskelig å vaske vekk. dessuten synes jeg den lukter for sterkt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2011 #3 Del Skrevet 28. juni 2011 Bruker hovedsaklig bare microfiberklut og vann. Eller vanlig klut og Zalovann. Domestos Fresh eller klorin innimellom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2011 #4 Del Skrevet 28. juni 2011 Bruker mikrofiberklut og vann. Zalo om det er fett som er vanskelig å få bort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2011 #5 Del Skrevet 28. juni 2011 Jeg kjøpte zalo spray, og etter den ble tom har jeg blandet ut litt svakere blanding på den.. litt vanlig zalo og vann, som jeg sprayer på benkene og tørker av med mikrofiberklut Fungerer faktisk kjempebra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2011 #6 Del Skrevet 28. juni 2011 Mikrofiber klut + varm vann. Gå over med vannsåpe en gang i blant for å få det skikkelig. Har hørt at det bare er tull å bruke såpe hvis det ikke er nødvendig. Det kan fremkaller allergi eller astma tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2011 #7 Del Skrevet 28. juni 2011 Men akkurat på kjøkkenbenken hvor det faktisk blir tilberedt mat, bør det vel være noenlunde bakteriefritt? Vasker ikke alltid med såpe, men noenganger i uka. Synest det hørest "lite" ut med bare microfiber og varmt vann? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2011 #8 Del Skrevet 28. juni 2011 Takk for svar! Da må jeg prøve ut zalovann neste gang :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå