Anonym bruker Skrevet 28. juni 2011 #1 Del Skrevet 28. juni 2011 Har drukket masse varme drikker og sugd på halspastiller i dag, men føler ikke at det hjelper nevneverdig:( Noe annet jeg kan forsøke?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2011 #2 Del Skrevet 28. juni 2011 Melk med honning lindrer godt. Og ta på deg et skjerf inne er mitt ultimate tips - det hjelper utrolig godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2011 #3 Del Skrevet 28. juni 2011 av en eller annen merkelig grunn så blir jeg bedre i halsen av å ta smertestillende. 2ibux og 1paracet tar mesteparten for meg. men det sies vel at sår hals må nesten gå over av seg selv.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2011 #4 Del Skrevet 28. juni 2011 Jeg ble kjempesår i halsen over natten, mandlene ble store røde klumper og fikk hvitt belegg på seg. Det var sårt og gjorde vondt uansett hva jeg gjorde! Jeg brukte Aloe Vera Mouth gel fra Cosmopharma, synes den funket... hvis ikke har de mye andre "forkjølelsesprodukter" også, men de har jeg ikke prøvd Det ble forresten bra etter jeg hadde pusset tennene og smørt munnen inn med aloe vera gel to-tre ganger daglig, tok kanskje to dager så var det helt vekk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2011 #5 Del Skrevet 28. juni 2011 ikke ta på skjerf!! Da blir det varmt og bakteriene koser seg ekstra mye... men melk og honning er deilig. drikk mye vann også, væske generelt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2011 #6 Del Skrevet 28. juni 2011 Det må nok gå sin gang ja. Sår hals har en tendens til å gå over i forkjølelse. Mitt tips hjepler best om du gjør det med en gang du kjenner sårheten så sikkert litt sent nå, men virusinfeksjonen kan gå fortere over om du gurgler med saltvann regelmessig/ofte. Ta også råmelktabletter og C-vitaminer i mengder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2011 #7 Del Skrevet 28. juni 2011 Hokus pokus funker veldig godt for meg. Funker ikke det prøv med simsalabim. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå