Mamma til prins 2012 Skrevet 28. juni 2011 #2 Skrevet 28. juni 2011 Nei, jeg er 100% sykemeldt pga en blanding mellom oppkast og bekkenløsning.
Sinnataggen_lykkelig <3 Skrevet 28. juni 2011 #3 Skrevet 28. juni 2011 Jeg var plaget med kvalme helt fram til uke 17, og har ikke vært sykemeldt en eneste dag. Kom litt senere enkelte dager. Men har ikke vært borte en hel dag pga graviditeten. Heldigvis
Hjerteskatten<3 Skrevet 28. juni 2011 Forfatter #5 Skrevet 28. juni 2011 Off må være slitsomt med oppkast i tillegg til bekkenløsning ja!! Da har man ikke noe på jobb å gjøre.. Da har du vært flink da Sinnataggen, godt du holder ut med kvalmen! Jeg er i uke 15 nå, å har vært sinnsykt kvalm de siste ukene, å får omtrent ikke i meg mat i det hele tatt, gått ned 3-5 kilo også.. I går kastet jeg opp for første gang, å merker jeg er tom for energi å gruer meg til å dra på jobb hver dag pga kvalmen.. Får prøve å holde ut litt til, hvis ikke så går jeg til legen.. Jobber i dagligvare å sitter i kassa 9 timer om dagen, å det er nesten ikke til å holde ut.. hehe
♥jente2010+♥jente2012 Skrevet 28. juni 2011 #6 Skrevet 28. juni 2011 jeg kastet opp i 9 mnd i førstesvangerskap, var da stort sett sykemeldt men jobbet en liten periode mellom uke 16-23. nå er jeg gravid i uke 13 og kaster opp x antall ganger hver dag. har ferie nå men regner med at det blir nok et svangerskap med sykemelding. fungerer hverken på jobb eller ellers i hverdagen.
WildPrincess Skrevet 28. juni 2011 #7 Skrevet 28. juni 2011 Sykemeldt 100% enda og er i 23. uke. Har fått intravinøst tre ganger pga kvalmen... Det er bedre nå, men har null energi og den lille jeg har bruker jeg på min datter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå