Gå til innhold

Hvordan går jeg frem for å melde svindel til NAV?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har en venninnde som har holdt på svindel nå i 2 år og vil ikke slutte selvom hun ikke trenger å svindle egentlig. Mannen hennes har jobber svart og hvitt og tjener mye. Hun vil ikke jobbe for hun tjener jo mye på å være hjemme med tre barn og alle er under 5 år.

Hvordan melder jeg fra til Nav uten at navne mitt blir nevnt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kontakt lokal kontoret i ditt område...

kan du også oppdatere hvordan det gikk?

Jeg vil også melde noen som jeg kjenner, men aner ikke hvordan. Ikke vil jeg at de skal se at det er meg. Det eneste jeg vet er at man kan kontakte ditt lokale Navkontor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff da. jeg meldte meg selv jeg nettopp. Merket at jeg har fått dobbel barnetrygd i en periode på 2 år - noe jeg ikke har krav på siden jeg har samboer (ikke far til barnet). Skjønner ikke hvordan feilen oppsto, men fikk brev om at de skulle vurdere om å kreve tilbake de pengene jeg har fått for mye..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

??? Og du som betaler skatt synest det er greit at pengene går til folk som svindler dem til seg? Rett skal være rett!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skjønner deg Hi. Er det noen som vet om man kan sende ett anomymt brev? Jeg skulle gjerne meldt noen jeg også. ett par med 4 barn som gjennom 15 år har oppgitt at de ikke bor sammen (har adresse på hvert sitt sted), men som i alle år har bodd sammen. de har derfor mottatt en haaaug med penger. Har så jævlig lyst til å melde de...

Snyltere fortjener å bli tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viss de fortjener å bli tatt, hvorfor være så forbanna feig, og ikke stå for anmeldelsen da??? Burde jo være greitt det også da? Skinnhellige er dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tørr ikke å gjøre det, tenk om de nevner navne mitt da?

Kan jeg ringe med ukjent nr? Kanskje de kommer til å spille stemmen stemmen min hvis de går til rettsak.

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skulle det bli rettska så går de ut i fra de bevisene DE har funnet, ikke en liten tipse-melding fra deg. Finner de ikke noe snusk så lar de det ligge, selv om du har tipset dem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...