Gå til innhold

Synes det er trist at Fotballfruen ikke innser at hun er syk

Anbefalte innlegg

Ingen kan nekte henne å gjøre akkurat hva hun vil. Problemet for meg er at hun har tillatt seg selv å bli en offentlig person. At hun går på diett er en ting, men da bør hun holde det som en privatsak, ikke fronte denne dietten dag ut og dag inn på bloggen sin for så å bruke dette som alibi for at hennes tynne kropp ikke kan ha negativ effekt på de som leser bloggen å ser bildene hun legger ut av seg selv med ribbeina stikkende ut....

Fortsetter under...

Hun skriver om tiden da hun var syk, bl.a.: "Det jeg trivdes best med, var å sitte på internett for å se på Mary Kate. Jeg syntes hun var så flott, men på den tiden var hun jo veldig syk. "

At hun ikke da kan skjønne at hun gjør det samme for unge jenter nå; de leser bloggen hennes og vil være som henne, og skjønner ikke at hun er sykt tynn?

Det at noen her synes hun ser fantastisk ut synes jeg er rart, men dere om det. Men dere må da være enige i at for unge jenter, som fortsatt skal vokse og trenger næring, er ikke hun noe godt forbilde?!?

Ja, hun er ei søt jente, men med den kroppen ligner hun dessverre mer på en brats dokke....så er nok enig med flere her oppe at sjangsene for at hun er syk er store - har sett flere med spiseforstyrrelser og de har ofte "for store" hoder i forhold til kroppene sine... Trist at ei søt og sikkert trivelig jente som henne ødelegger livet sitt fordi alt må være perfekt - det er ikke å leve slik hun gjør... ikke for oss med normalt forhold til kropp og mat ihvertfal.

who gives a fuck?

la henne nå få lov til å lure seg selv.dama er syk og om noen år vil hun kanskje innse det selv.inntil da lever hun i benektelse og vil gjøre det til hun oppdager det selv.

la henne være, jo mer oppmerksomhet jo bedre for ei dame som er kjent for å være gift med noen...det er så lavmål i seg selv at jeg blir provosert.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...