Anonym bruker Skrevet 28. juni 2011 #1 Del Skrevet 28. juni 2011 Nå har hun innrømmet at hun hadde spiseforstyrrelse før, men mener at hun ikke er syk nå og at hun ikke kan lastes for at andre kan få et negativt selvbilde ved å legge ut lettkledde bilder av seg selv på bloggen sin. (og nei, magemusklene ligger ikke utenpå ribbeina slik noen lesere påstår) Hun hevder å bare ha fokus på å spise sunt, men det kostholdet og treningsregimet hun har er overhodet ikke i nærheten av å være normalt. Hvis hun hadde hatt et normalt forhold til mat, hadde hun ikke veid maten sin feks. Og hadde spist et vanlig kakestykke eller et stykke smågodt i festlig lag, istedenfor lavkarbosnop og lavkarbokaker fordi sukker er farlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2011 #2 Del Skrevet 28. juni 2011 Helt enig. fotballfrue.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alice__ Prinsen kom 12.01-11 Skrevet 28. juni 2011 #3 Del Skrevet 28. juni 2011 Hun er vel bare ett produkt av mediepresset, som alle andre. At hun er gift med en topptrent fortballspiller smitter vel også litt over, men syk? Nei, det tror jeg ikke. Hun spiser sunt, trener hardt og ØNSKER å se sånn ut. Hun er modell, journalist og whatnot. Hun MÅ ta seg bra ut. Hun er heldig som alltid har vært slank og fin. Syns hun ser smashing ut jeg. Hadde glatt bytta kropp med henne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2011 #4 Del Skrevet 28. juni 2011 Ja det er det jeg alltid har sagt: De som støtter seg til en hvilken som helst diett som innebærer å nekte seg alt mulig, og drive på med et naziopplegg uten sidestykke har problemer med mat. De har et forskrudd syn på mat og sunnhet, og ofte også trening. Det at et slikt kosthold er "normalt" og allment akseptert som veldig sunt og bra er faktisk skremmende. På hvilken planet er det faktisk usunt å spise en gulrot eller en banan liksom? Hun og mange andre trenger seriøst hjelp til å endre sitt syn på sunt og usunt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alice__ Prinsen kom 12.01-11 Skrevet 28. juni 2011 #5 Del Skrevet 28. juni 2011 Og lavkarbo er vel ikke ett værre kosthold/livstil enn mange andre her? Er det ikke bedre å være sunn og frisk enn feit og trist? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2011 #6 Del Skrevet 28. juni 2011 Det går fint an å være sunn og frisk uten å måtte nekte seg absolutt alt som inngår i de flestes normale kosthold..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2011 #7 Del Skrevet 28. juni 2011 Selv om hun har en annen livstil en din betyr det ikke at hun er syk. Man kan faktisk være tynn, like trening og snakke mye om mat - uten å være syk. Selv synst jeg hun virker svært usikker fordi hun er så mye sminket når hun tar bilder. Håret skal ligge rett og antrekket være perfekt. Smilet skal alltid være på osv. Men dette er mine meninger - det betyr ikke at hun faktisk er svært usikker og redd for å ikke bli likt. Bloggen hennes er hennes inntektskilde. Så jo mer publisitet - jo mer penger på henne. Flott at du reklamerer for henne da. Så kan hun fortsatt spise lite og du ha en mening om det - og så får hun attpåtil penger for det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2011 #8 Del Skrevet 28. juni 2011 Jeg trener en del, veier nok 5 kilo mer enn caroline, da jeg har litt mer kjøtt på beina og en del større pupper(naturlig). Jeg er sunn fordi jeg spiser normalt, går ikke på dietter men tar meg heller to skiver med grovt brød og ett glass melk etter trening. Deilig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2011 #9 Del Skrevet 28. juni 2011 Det hjelper ihvertfall ikke å mobbe henne her på nettet. Hun sier jo selv (har skummet seher.no i dag....) at hun har hatt spiseforstyrrelser før. I og med at hun fremdles er ung og det tar lang tid å normalisere forholdet til mat etter en alvorlig sf, så tviler jeg ikke på at hun snakker sant. Det er forskjell på å være syk og å ha et anstrengt forhld til mat. Jeg snakker av erfaring. Hadde anoreksi og bulimi i en årrekke. Det er nå 12 år siden jeg sluttet å kaste opp mat (noe jeg gjorde mange ganger daglig i en periode på ca 10 år). Etter dette har jeg sett på meg selv som frisk fordi sf ikke lenger styrer livet mitt fullstendig. Forholdet til mat er gradvis blitt bedre og mer avslappet, men de første årene etter bulimien var jeg tynn og svært nøye med hva jeg tok inn av kalorier. Først nå kan jeg spise ting uten å tenke over det, men et helt "normalt" forhold til mat får jeg aldri. Men frisk er jeg. Og jeg har det bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alice__ Prinsen kom 12.01-11 Skrevet 28. juni 2011 #10 Del Skrevet 28. juni 2011 Og det går helt fint an å være sunn uten å spise snop og kaker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2011 #11 Del Skrevet 28. juni 2011 Det er jo helt åprenbart at dama er syk! Dere som sier hun ser smashing ut må selv har et noe forskrudd syn på kropp (og sunnhet ift mat,trening) Hun er tydeligvis ikke over den spiseforstyrrelsen, men kontrollerer den gjennom treningsregimene og dietten sin.. Hvis dere skjønner hva jeg mener.. Det er ikke vanskelig for folk å se at dette er en person som er veldig over gjennomsnittet interessert i kosthold og trening.. Hun har jo til og med løperkne og diverse belastningsskader... Er det fordi hun ikke har pusha kroppen sin for hardt eller? Fordi hun har så innmari peiling? Nei vet du hva.. Hun skriver i innlegget sitt at hun ønsket å bli som en av Olsen-tvillingene (da hun hadde SF) Og at hun ble inspirert av henne. Men, når lesere kommenterer innlegget og påpeker at hun kanskje kan være en inspirasjon for andre med sin spinkle kropp, så rettferdigjør hun det ved å si at hun er sånn pga sunt kosthold og trening, men når man ser tynne kjendiser så er det ikke noe "historie bak"???! Det er jo så bak mål og trynet de uttalelsene at jeg kjenner jeg får helt mark! Samtidig så skjønner jeg henne litt bedre ift at jeg tror ikke hun ser selv hvor tynn hun faktisk er, og at hun har et forvrengt syn på sin egen kropp.. Dette ble rotete gitt, men kjente jeg ble litt egasjert her......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2011 #12 Del Skrevet 28. juni 2011 Hvorfor hisser dere dere opp over en person som ikke vil (kan godt være med rette) innrømme at hun er "syk". Det ligger ihvertfall ikke medfølelse bak noe sånt. Hva ønsker dere? At hun skal være et sykt vrak som dere kan se på med skadefryd og si: "hva var det vi sa!"? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2011 #13 Del Skrevet 28. juni 2011 Ja, for når man ikke går på streng diett så må man naturligvis være feit og trist? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2011 #14 Del Skrevet 28. juni 2011 Fordi hun ikke tar ansvar for at hennes 50 000 lesere kan påvirkes negativt av henne, bildene av henne og trenings og matregimet hennes. Hun skriver jo selv at hun surfet på nettet etter thinspiration-bilder, men at hun selv ikke kan være thinspiration fordi hun har en historie bak bildene hennes... Om man er sykelig tynn pga diett og overtrening eller fordi man popper piller er revnende likegyldig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2011 #15 Del Skrevet 28. juni 2011 Hvor ser jeg disse bikinibildene?Noen som har en link så jeg slipper å lese hele dn tåpelige bloggen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2011 #16 Del Skrevet 28. juni 2011 Helt forferdelig at de legger ut slike bilder. Hva tror dere normale jenter tenker i tennårene tenker... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alice__ Prinsen kom 12.01-11 Skrevet 28. juni 2011 #17 Del Skrevet 28. juni 2011 Nei, men herregud, da. Om hun vil ha en strng diett som en del av sitt liv, hvem er dere da til å nekte henne det? Er hun nødvendigvis syk av den grunn? Er jeg syk fordi jeg ikke bryr meg om kosthold også? Hva er det egentlig som er greit? Lavkarbo har jo MANGE fordeler for dem som trener og for folk som sliter med diverse sykdommer. Det er bevist at det ikke er skadelig, så hvorfor er det værre enn standardkostholdet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2011 #18 Del Skrevet 28. juni 2011 Det var bilder på www.vg.no i går Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alice__ Prinsen kom 12.01-11 Skrevet 28. juni 2011 #19 Del Skrevet 28. juni 2011 Det er vel ikke mer forfeerdelig enn at venninnene til disse normale tenåringene legger ut bikinibilder av seg selv på facebook? Eller på deiligst.no? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2011 #20 Del Skrevet 28. juni 2011 Dere som påstår hun gjør tenåringene vondt med kroppen sin og livet sitt.. Har dere tatt dere tid til å lese kommentarene hun får? Folk elsker henne og takker henne for bedre livskvalitet og gode tips. Ser ikke ut til at hun ødelegger noe som helst med å være ett forbilde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2011 #21 Del Skrevet 28. juni 2011 Hun er ikke nødvendigvis syk, men virker syklig opptatt av å perfeksjonere det hun mener er den perfekte kroppen... Det jeg reagerer veldig på, er at hun på alle bilder viser seg i en meget snål og kunstig positur, alltid perfekt sminket. Det virker så....innmari, innmari forfengelig, anstrengt og kunstig! Og det er trist at hun ikke tar ansvar for alle de veldig unge leserne hun har, som forguder henne og overøser henne med komplimenter på bloggen hennes........ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2011 #22 Del Skrevet 28. juni 2011 At dere orker, har tid, tålmodighet og interesse av å lese bloggen til denne damen. Er det ikke en "privat" blogg vi snakker om her? Hvor offentlig er hun egentlig bortsett fra at hun er gift med en fotballspiller? Er hun ofte i media? Jeg aner virkelig ikke hverm dere snakker om, men det er jo mye snakk om bloggen hennes, og veldig mye kritikk om henne. Forstår ikke, om hun vil kle seg halvnaken på bloggen sin, så må hun vel få lov til det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2011 #23 Del Skrevet 28. juni 2011 Hun siler tilbakemeldingene sine, i tillegg er det utrolig mange flere som gir henne tilbakemelding på at kroppen hennes er perfekt, og at det ville gjort hva som helst for å få samme kropp som henne en som takker henne for å ha økt deres livskvalitet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2011 #24 Del Skrevet 28. juni 2011 Ja, dette er jo virkelig en sunn atletisk kropp alle unge jenter i dagens samfunn bør trakte etter! http://fotballfrue.no/wp-content/uploads/2011/06/DSC00131.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2011 #25 Del Skrevet 28. juni 2011 http://fotballfrue.no/wp-content/uploads/2011/06/DSC00131.jpg http://fotballfrue.no/wp-content/uploads/2011/06/DSC00133.jpg http://fotballfrue.no/wp-content/uploads/2011/06/DSC09775.jpg (sjekk ut ribbeina i speilet) http://fotballfrue.no/wp-content/uploads/2011/06/Bikini-copy.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå