Gå til innhold

Vanlig at barn på 5 år har Nintendo DS?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Eldste her var vel ca 5 år da han fikk sin.

Nå er lillebror 3,5 år, og kommer til å få får vi drar på ferie i sommer. Han rapper stadigvekk storebror sin, og det blir bråk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lille har hatt ds siden hun var 3 år.. Nå er hun 7 og har dciXL eller hva den nå heter. :D Vi har aldri måtte begrense spilletid, som regel bruker hun den bare når hun ikke finner på noe annet å gjøre, av og til spiller hun på nettverk med naboeungene når de har med ds'en inn hit eller litt før hun legger seg. Dessuten er regelen sånn at om jeg sier hun skal legge den bort så må hun gi den fra seg selvom hun er midt i et spill.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dottera mi er snart sju år, ho fekk DS jula då ho var 4 og eit halvt. Ho spelar kanskje ein gong i veka, i gjennomsnitt. Nokre av spela har pedagogiske element - Josefine-spel der ein lærer engelsk, til dømes, andre er meir rein underhaldning. Det kjekkaste av alt er å sjå på når eg spelar Super Mario, dog. Det kan ho gjere lenge av gongen; å spele sjølv er noko ho blir lei av etter eit kvarter eller tjue minutt.

Mi jente er ei typisk "inne-jente", som likar å teikne, male, klippe og lime, pusle, byggje lego, bla i teikneseriar og bøker, leike med Barbie, Littlest PetShop etc. Ho er ikkje den som helst vil ut og leike - sjølv om det blir jo litt av det også.

Med andre ord er ho litt stovegris- men det er ikkje slik at ho sit og speler heile dagen av den grunn. Ofte er det jo det ein fryktar når ungane får dataspel av forskjellig slag. Me har aldri lagt noko begrensningar på spelinga hennar i form av reglar heller. For dei fleste begrensar dette seg sjølv, vil eg tru.

På reiser, lange tog- og bilturar etc kan ein DS eller andre liknande spel vere gull verdt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...