Anonym bruker Skrevet 28. juni 2011 #1 Del Skrevet 28. juni 2011 Jeg har prøvd alt...tror jeg! Brød me og uten forskjellig pålegg, forskjellige grøter, prøvd å lage diverse middager osv osv... Er det vanlig at de har en sånn periode? Han var 75 cm og 9,8 kg sist kontroll, da var han 9 mnd og litt over 2 uker, så han tåler noen dager med mindre mat, men det burde vel ikke holde på for alltid? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2011 #2 Del Skrevet 28. juni 2011 Glemte å legge ved at han drikker 3 flasker av 230 ml mme (ferdigblanda) og vann litt her og der ila dagen som det ikke er noe tull med! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2011 #3 Del Skrevet 28. juni 2011 Jeg tror alle barn har perioder hvor de spiser mindre... sånn har det ihvertfall vært her i huset. Det jeg tenker er viktig er at barnet er skikkelig sulten før måltiden, slik at du er forsiktig med melk og andre småting imellom måltidene. Slapp av det går over, men er ganske slitsomt når det står på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2011 #4 Del Skrevet 28. juni 2011 Tusen takk for svar... ja, han får ikke melk i mellom måltid, men etter måltid, han får ikke se flaska en gang før han har prøvd litt! Men da fortsetter jeg bare å prøve, en dag må han jo bli skikkelig sulten hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2011 #5 Del Skrevet 28. juni 2011 Åh, hadde helt glemt at de går igjennom slike perioder. Husker jo det nå. Ikke moro når det står på, men så lenge du er mer utholdende enn ham ordner det seg plutselig igjen. Har en på 5 mnd og kan jo bare forberede meg igjen snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå