Gå til innhold

Når man skal avstå fra sex, er det da opphisselse, penetrering eller orgasme som kan være farlig?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Her var det hvertfall orgasme hos meg, som skulle unngås, men det kan variere, ut fra hva som er grunnen til at dere har "sex forbud".

Her ble det påvist at livmortappen min ble stimulert til å åpne seg om jeg hadde orgasme, kan tro det ble 7 laaaange månder, men derimot, nå som podden er liten, så tar vi igjen det tapte ;-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei takk og lov har vi ikke noe forbud her. Men en venninne har fått forbud, hun er tidlig gravid og har hatt litt spottblødninger, så de skulle se om det kunne hjelpe å avstå fra sex en periode. Men hun fikk altså ikke med seg om det var opphisselse, sæd, penetrering eller orgasme som kunne virke inn. Men for henne kan kanskje "hele pakka" påvirke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er vel litt forskjellig, men om det er pga blødninger vil jeg tro det "irritasjon" av underlivet, altså noe som kan føre til flere blødninger.. i dette tilfellet vil jeg tro penetrering som skaper mye bevegelse er det verste, så er set nok for å ikke få sammentrekninger som offte går på orgasmen, og eventuellt reaksjonen på sæd som kan modne og øke sjansen for åpning..

akkurat opphisselsen er nok ikke så farlig om hun velger å ikkje gjøre noe med det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må for guds skyld ikke finne på å bli opphisset ihvertfall. Det er det som er det farligste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Både penetrering og orgasme for min del...

Men hadde svak livmorhals og åpning ,så.. kommer nok an på hva som er problemet...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...