Anonym bruker Skrevet 28. juni 2011 #1 Del Skrevet 28. juni 2011 andre osm ser? blir så oppgitt over den moren. minner meg om far. uansett hvor vondt noen har det, har alltid han det verre. en venn av han voldtok meg en gang. ble kvalm og livredd hver gang han var på besøk så måtte bare ta mot til meg å fortelle det til mamma og pappa. far bare lo av meg... kjenner det litt igjen med hun her som prøver å gjøre seg selv til offeret her... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2011 #2 Del Skrevet 28. juni 2011 Ja, helt forferdelig. Stakkars jenter. En skal støtte sine barn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2011 #3 Del Skrevet 28. juni 2011 Fy faen. Hadde pappa gjort det da jeg ble voldtatt, hadde jeg aldri snakket med han igjen. Ja, jeg ser på.. og rister på hodet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2011 #4 Del Skrevet 28. juni 2011 Uff, hu mora der får jeg lyst til å gi en omgang med juling! Ikke bare prøver hun å gjøre seg selv til offer, men hun fraskriver seg alt ansvar, og skylder på SATAN??? Hvis det er slik en blir av å være dypt religiøs så burde slike ekstreme religiøse bli tvangssterilisert.... Møkkakjerring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2011 #5 Del Skrevet 28. juni 2011 er sikerkt ikke så religiøs som hun utgir seg for å være. bare tror hun virker mer uskyldig som hun sier om og om igjen at hun ber til gud Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå