Gå til innhold

Finnes det noe man kan ta/få av legen for at spira skal klamre seg bedre fast?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Ser ikke ut til å klare å holde på spira lengre enn til 4-5 graviditetsuke.

Har nettopp mistet nå (blør og testene har blitt negative) og vil prøve på en ny med en gang.

Når jeg klarer å bli gravid igjen, er det noe jeg ta som kan få spira til å sitte?

Hvor ofte er det best å ha sex i syklusen? Orker ikke bruke masse penger på eggløsningstester lengre.. Har vært prøver siden desember og mistet 3 ganger.

Er det lurt å ha sex hver dag/annenhver dag fra jeg har sluttet å blø?

Har ikke snakket med legen om at jeg har mistet, og jeg vet at mange tenker at jeg er så kort på vei at det ikke er ekte graviditet, men det er altså det lengste jeg ser ut til å komme.

Vi har et friskt barn fra før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gå til en gynekolog!

Jeg har brukt noe stikkpiller for gjøre luteralfasen (fra eggløsning til mens) mye lenger og mer optimal for egget.

Nå hadde jeg et IVF forsøk, og disse stikkpillene brukte jeg etter innsett av egg og noen uker framover. Jeg husker ikke navnet på de!!

Hm... Kan det ha vært Cykolgest, eller noe??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan få hjelp, ja - det fikk venninnen min etter hun mistet mange ganger. Jeg husker ikke hva det var - men oppsøk lege.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må nok først og fremst til lege og legge fram problemet ditt. For, ja det finnes midler du kan ta for å øke sjansene for at graviditeten skal utvikle seg. Bl a er det vanlig å få blodfortynnende og evt hormonstøtte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg tok blodfortynnande og ei hormonsprøyte etter 3 SA. Fekk ikkje utredning sidan den eine berre var "kjemisk graviditet", men fekk likevel resept frå gynekologen. - og "spiren" har no feira 2årsdag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...