Anonym bruker Skrevet 28. juni 2011 #1 Del Skrevet 28. juni 2011 Jeg vet dere er lei, men jeg finner ikke noe info om dette, så jeg må spørre. Jeg har ikke fått skatteoppgjøret (skal ha 10 tusen igjen på skatten, jf. selvangivelsen). På minside står det at selvangivelsen er levert, ikke noe mer enn det. Jeg har ikke fått brev om utsatt skatteoppgjør. Hva vil det si? Får jeg det nå, eller blir det senere i oktober? Ikke fått penger, ikke fått brev, status levert på min side. Takk for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2011 #2 Del Skrevet 28. juni 2011 Da får du skatteoppgjøret enten i august, september eller oktober som er nytt av i år. Brevet om utsatt skatteoppgjør kommer nok i posten, men har opplevd at det kan ta litt tid. 1-2uker etter at de andre har fått oppgjøret sitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2011 #3 Del Skrevet 28. juni 2011 Vi er to hi. Jeg skal også ha 10 000 igjen på skatten, men ikke et pip her heller. Vi må nok vente til høsten:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2011 #4 Del Skrevet 28. juni 2011 Mannen min fikk utsatt sitt oppgjør i fjor og da kom brevet samme dagen som jeg fikk mitt oppgjør. Synes de er treige med brevet i år. altså... Jaja, jeg får vel mer renter dess mer jeg må vente! HI Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2011 #5 Del Skrevet 28. juni 2011 Har har dere sendt inn arealmålene? de som ikke har gjort det har ikke fått skattepenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2011 #6 Del Skrevet 28. juni 2011 Jeg fikk totalsjokk da jeg oppdaget at jeg ikke får pengene før til høsten. Har ikke levert inn arealmål for det nye huset:-( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2011 #7 Del Skrevet 28. juni 2011 Jeg og min samboer glemte å sende inn opplysninger om mål av boligen vår, så vi får ikke skattepengene før til høsten...30 tusen forhåpentligvis så kommer de i August da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2011 #8 Del Skrevet 28. juni 2011 Vi gjorde det - men etter fristen på 12. oktober (fikk baby i fjor høst og dermed var alt et vakuum frem til over nyttår). Er nok derfor jeg verken har mottatt eller fått brev om utsettelse. Ris til egen bak, osv osv osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2011 #9 Del Skrevet 28. juni 2011 Jeg hadde ingen arealmål å sende inn:) Hilsen anonym med 10 000 ventende inn, lengre oppe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2011 #10 Del Skrevet 28. juni 2011 Ring skatteetaten så kan de søke opp navnet ditt og finner problemet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2011 #11 Del Skrevet 28. juni 2011 Vi sendte inn areal men fortsatt ikke fått penger eller brev eller noen ting noen av oss, går ut fra at for hver dag som går så blir det vel mer og mer sikkert at det ikke kommer før til høsten, men kjedelig å gå sånn å vente, har jo bittelitt håp enda helt til jeg får vite sikkert.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2011 #12 Del Skrevet 28. juni 2011 Ringte skatteetaten, de sa at alt så klart ut med oppgjøret vårt, men hvis vi ikke hadde fått det nå så kom det nok i august. Det var jeg som skrev ovenfor --11.53. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå